Justin is ook zeker nog 1x per nacht wakker (huilend) dit komt door alle prikkels die hij die dag heeft gekregen en nog niet verwerkt heeft. Ook klaagt hij na (of tijdens) bijna iedere maaltijd over buikpijn. Dit laatste heeft ie nu ongeveer een half jaar, eigenlijk sinds hij naar kleuterschool gaat. Dus ik denk dat t bij Justin spanningen zijn (die hij snel heeft, wij hebben het idee dat hij hooggevoelig is nl).
Hier een mama met een meisje met chronische slaapproblemen. Vanaf dat mijn meisje een jaar was werd ze regelmatig wakker 'snachts. En met regelmatig moet je denken aan een goede nacht met 6x, een slechte nacht met wel 12/13x. Ons hele gezin draaide door. Doordat zij zo vaak wakker werd kreeg ik vaak de kans neit weer in te slapen en sliep ik meer nachten helemaal niet dan wel. Toen het zover kwam dat ik merkte dat ik niet goed meer kon autorijden omdat ik geen concentratie had en ik op mijn werk naar de wc ging en de wekker van mijn mobiel zetten op 10 minuten om maar even mijn ogen dicht te kunnen doen ging ik bij de HA aan de bel trekken (dit probleem lag overigens allang bij het CB maar die konden niets betekenen) De HA begreep direct de ernst van de zaak en onze dochter kreeg slaapobservatie. Hieruit bleek dat zij wakker wed van haar eigen onrust. Ze heeft hier medicatie voor gekregen en sliep steeds beter. We zijn na 3/4 jaar de medicatie gaan afbouwen en overgegaan op homeopatische medicatie wat ook erg goed hielp. Inmiddels is ze een half jaar medicijn vrij en slaapt alle nachten door. Ik wens je veel succes en hoop dat je ergens aan de bel kunt trekken want slaapgebrek kan je tot wanhoop drijven
dank jullie wel voor jullie verhalen, ervaringen... hier is jes ook hooggevoelig, we zijn nu aan t wachten op een intakegesprek met de psychische tak van het ziekenhuis, zij gaan daarna kijken waar we het beste terecht kunnen. ik heb t geluk thuis te zijn, dus als de kids wakker zijn en zichzelf vermaken kan ik nog ff op de bank een beetje doezelen.. maar manlief moet de hele dag op de vrachtwagen en hefet er dus t meeste last van.. t zal nog wel ff duren maar ik laat nog wel ff weten hoe t verhaal verloopt, kunnen voor nu ff niks anders doen dan afwachten.
Ik heb als kind (was wel iets ouder) ook slaapproblemen gehad, en ben toen behandeld op Kempenhaege, een centrum voor epilepsie en voor slaapproblemen.. het is in heeze leende.. dicht bij eindhoven. Ik heb er veel baat bij gehad, en er lopen mensen rond die er echt verstand van hebben! Ik weet dus niet waar je vandaan komt, maar als het voor jou niet al te ver uit de buurt is kun je misschien daar terecht!!
Hier heeft ons zoontje bijna 3 jaar lang gespookt s'nachts en opeens was het over. Nu is hij 6 en half en heeft a.s.s dit weten wij sinds eind Dec j.l. Hij slaapt elke avond echt pas laat en is dan s'morgens niet te harden. Ik leg hem altijd om half 8 te bed maar om 11uur is ie nog wakker. Hij houdt gelukkig het hele huis niet wakker,maar normaal is het niet. Volgens de k.a heeft het te maken met zijn a.s.s Wij gaan binnenkort de melatomine tabletjes proberen.
Ik snap het even niet als ik je banner bekijk? Je hebt een zoontje van 4,5 en eentje van een paar maanden, toch?