7 maanden en mama ineens weer n soort naweeen...of ongi?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wilma, 27 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hoi meiden, zet het even hier neer want ik denk dat moeders met een dreumesje wel uitgekeken zijn bij "bevallen" enzo.

Mijn meisie is nu net iets ouder als 7 maanden en ik heb al de tijd nog bijna volledig BV gegeven (op een gedeelte van de laatste voeding na omdat ik dan net niet meer genoeg had)
    En we zijn nu een maandje bezig met bijvoeding. Wat als gevolg heeft dat we toch ietsie minder aan BV doen...maar hoeveel minder durf ik eigenlijk niet te zeggen... niet minder als 25% denk ik.
    Nu heb ik sinds een week ofzo ineens weer van die vervelende pijnlijke puistjes zoals in het begin toen ik zwanger was. En telkens als Wendy huilt of ik haar aanleg heb ik een gevoel alsof mn ongi binnen de kortste keren zich aan zal dienen. Maar er komt niks...
    Ook heb ik het gevoel af en toe tussen het huilen en voeden door.

Het is 11 jaar geleden dat ik mn vorige had en kan me totaal niet meer herinneren hoe dat toen ging. Alleen dat ik tussen mn 1e en 2e 1x ongesteld ben geweest...had eerst 9 maanden BV gegeven en we zijn na 10 maanden met de volgende begonnen en meteen geslaagd. Dus na de eerste bleef de ongi weg tot ik echt gestopt was met BV.
    Dus vroeg me af of iemand dit herkent en ook steeds krampen kreeg.
    Vraag me af of ik nu de ongi kan gaan verwachten of nog n tijdje steeds dat gevoel zal hebben zonder dat er wat komt.
    Of valt dit gewoon niet te zeggen?

2. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Hier precies hetzelfde...
    af en toe een mini-spoortje bloed

Ik hoop zooooo dat het nog even wegblijft, maar ik heb er een hard hoofd in. kMerk ook weer de hormoonschommelingen in mn gezicht (niet echt puistje, maar ook niet superglad), en inderdaad behoorlijke krampen.
    Wij zijn ook begonnen met bijvoeden en het gaat met de dag beter, en dus elke dag kom ik denk ik dichterbij mn eerste ongi.

Het voelt als een heftige ongi die eraan komt, alleen komt er niet echt iets.

Herkenbaar dus, en ik denk dat we allebei een dezer weken/maanden de tampons weer van zolder kunnen halen...

3. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Hier had ik anderhalve week terug last van. Ik voelde een paar dagen tijdens het voeden (borstvoeding) mijn baarmoeder samentrekken (naweeen?) en had daarbij het ongigevoel. Ook begon ik buiten de voedingen om krampen te voelen en verrek, een puist midden op mijn voorhoofd (ik had dat vaak voorafgaande een menstruatie, ergens MIDDEN op een puist : s)

Paar dagen erna had ik watbruinverllies en wat bloedverlies, heel weinig en verdeeld over de dag (dus niet continue). Ik ben ervan uitgegaan dat dat mijn eerste menstruatie was maar heb nu wel zo mijn twijfels...ik weet het ook niet.

Vooraf valt dat altijd zo moeilijk te zeggen totdat het 'echt' zover is, dan weet je het pas zeker.

4. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    hier is de cyclus al wel weer op gang maar sinds deze maand ook van die hele vervelende en vooral pijnlijke puistjes in het gezicht.

Denk dat het echt de hormonen zijn...

ik geef btw geen borstvoeding.

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Nou ik weet t niet hoor...nu sinds ik dit geschreven heb heb ik weer niks meer gevoeld :rolleyes:
    En er is ook nog niets te bekennen daar. Normaal voel ik me een daggie zo (dus niet steeds krampen maar gewoon de hele dag dat gevoel) en dan als het zover is is die vervelendigheid weg....maja wie weet wat er nu weer gaat gebeuren want na mn vorige zwangerschap is mn ongi ook verandert. En na mn MK ook.
    Nouja ik wacht maar weer af wat er gaat gebeuren dan :p
    Maar stop toch maar wat in mn verzorgings tas voor als het ineens toch zo is.
    Dankjewel voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina