Ik heb vorige week zaterdag (dus niet afgelopen zaterdag) tomaten gekocht. Liggen nog paar in de koelkast maar vroeg me dus af.. Zijn deze nog goed? Ze zien er nog wel goed uit, maar twijfel omdat ze al bijna 2 weken hier liggen
Vaak als ze niet meer goed zijn zien ze er volgens mij schimmelig of verschrompelt uit. Ik zou zeggen probeer even een klein stukje en kijk of het vreemd smaakt, anders tuf je het weer uit
Ja joh, ik bewaar tomaten wel eens 3 weken in de koelkast, die lijden daar niks van hoor! Lekker opsmikkelen Je ziet het gauw genoeg als ze niet meer goed zijn, dan gaan ze rimpelen en worden ze zacht.
Als het velletje nog niet te rimpelig is of er een groene waas op staat, zou ik het nog wel aandurven hoor...
Nee zijn nog hard. Koelkast staat vrij koud. Ik durf nooit iets te proeven als ik niet zeker weet of het goed is haha, schaamschaam Maar zal mn vriend ff stukje geven maar denk dt het dan wel kan.. Zie nog geen schimmel enzo
Mocht je het niet aandurven ik heb er nog nodig (en kom natuurlijk NET uit de super!!) voor vanavond ;P Smakelijkkkkk
Ik zou ze gewoon opeten, hoor. Zeker als ze nog hard zijn (maar ik eet desnoods ook halfzachte tomaten).