Hallo, Het kindje in mijn buik is eigenlijk vanaf het begin af aan al erg rustig. Ik voel hem elke dag wel bewegen, maar nog steeds zachtjes. Dit kan natuurlijk ook liggen aan de placenta die voor ligt. Maar soms denk ik schop eens even, als ik er echt voor ga zitten schopt hij maar zelden. Als ik achter de computer zit of even er niet aan denk heb ik meer kans dat hij schopt. Mijn man heeft de baby helaas ook pas 2x voelen schoppen. Regelmatig luister ik even met de angelsound, dan hoor ik direct het hartje. Dus daar is niks mis mee. Op de site lees ik zo vaak dat de baby's lekker druk zijn in de buik. Maar hebben meer mensen ook een rustige baby in de buik? Ik moet morgen weer naar de verloskundige en dan zal ik ook eens vragen of het normaal is. Soms maakt me dit namelijk nog al onzeker. gr Suzanne
Hier ook een rustige baby De eerste schopte heel de dag door maar dit kindje niet. Ik heb ook een voorliggende placenta. Het is wel jammer ik zou ook graag meer voelen.
ja dat vind ik nu ook. Hij hoeft me niet de hele dag te schoppen, maar iets meer leven mag van mij ook wel.
Een baby is ongeveer 6 uur per dag wakker. Het kan natuurlijk dat jouw kleine 's nachts lekker aan het schoppen is. Ik voelde mijn kleine heel veel en toen na ouden nieuw opeens amper meer, maar ik werd wel met een beurse buik wakker. Dus probeerde ik lekker veel te spelen en muziek aan te zetten en ja hoor, ze is nu weer veel meer wakker overdag. En dat is maar goed ook, want anders slaap ik zo licht!
Hier ook een redelijk rustige baby hoor. Maak er maar niet druk om. Hij of zij heeft echt een beetje een patroon... 's Morgen zo tussen zes en zeven beweegt het, dan 's middags af en toe wanneeer het zin heeft, en 's avonds zo tussen zeven en acht. Hartje en alles is prima, dus het zal wel goed zijn denk ik dan maar. Ik hoop dat dit ook een beetje het patroon is voor als het eruit is
hier ook. Als ik wil inslapen en dus op me zij lig is ze druk. Maarja wat is druk. Als ik het vergelijk met het schoppen van eerst is het nu meer schuiven en duwen en porren. Dat is ook anders qua gevoel. Maakte me erg onzeker. Ben blij hier meerdere te lezen waarvan de beeb ook rustiger is en ook al zo ver zwanger zijn.
mijn zoon was ongelooflijk druk ( zie ander topic) en dit kindje is vele malen rustiger. soms dan denk ik ook wel is dat wel goed? maar als ik het echt niet vertrouw dan maak ik het kleintje gewoon even wakker en als ik dan weer wat plopjes voel dan weet ik weer dat het nog in orde is. ik probeer elke keer als ik in bed lig contakt te maken en dat lukt steeds beter. mijn placenta ligt ook rechtsvoor trouwens. ik troost me met de gedachte dat ik een heerlijk rustig kindje ga krijgen straks en dat ik misschien niet een hoop gekneusde ribben heb dit keer aan het einde van de rit
ja, ik hoop inderdaad ook dat het kindje dan uit de buik ook rustiger is. Je hoort het soms wel dat dit er iets mee te maken heeft, we wachten af. Fijn dat meer mensen zo'n rustige baby in de buik hebben, dat stelt me toch weer gerust. gr Suzanne
Ik heb ook een erg rustige baby hoor. Af en toe maak ik me echt ongerust. Maar ze doet het echt gewoon goed, dus gewoon een rustig meisje.
die van mij was eerst heel druk, nu de laatste weken heel rustig, zolang ik haar elke dag voel vind ik het goed
Ik zou soms ook wel willen dat de kleine wat drukker was. Ik voel het wel elke dag. Maar niet heel vaak. Meestal savonds even als ik achter de computer zit. En soms sochtends 1 of 2x. Maar kan natuurlijk nog komen, ik ben nog niet zo ver heen.