Jilina heb me berichtje maar snel veranderd haha wat een gave site heb je zeg! Leuk ook al die foto's & wat een mooi huis zeg! Het stukje over fibr schrok ik even omdat er stond dat het tijdens je zwangerschap beter ging maar erna dubbel en dwars terugkomt... Bij mij gaat het nu ook beter (me/cvs) dus hopelijk komt het straks ook niet dubbel en dwars terug want het gaat net zo lekker hier! Dat stukje over die spuiten met hormonen moest ik lachen want dat heb ik ook vaak geroepen hihi! Mamavananne welkom de vermoeidheid is heel anders dan normale vermoeidheid, helaas zal niet iedereen dit snappen. Watvoor bedrijfje hebben jullie als ik vragen mag? Misschien dat het straks in het voorjaar beter gaat als het wat lekkerder weer is ook?
Thnx zag net trouwens dat het gastenboek het niet doet dus zal er even achteraan zal hem eerst wel even uit het menu halen. En dat dubbel en dwars hoeft natuurlijk niet bij iedereen te zijn gelukkig.
Hey meiden, ik kom snel weer kletsen! Even drukke dagen hier rondom de verjaardag van zoonlief, dus alleen even een snelle *zwaai*
Dat is wat ik eigenlijk ook bedoelde , denk dat we het nooit echt kunnen accepteren, je probeert er mee te leven.
Heb je nog steeds veel last van de bekkeninstabiliteit? Ik heb tijdens de zwangerschap van m'n zoontje ook bekkeninstabiliteit gekregen in een best erge mate, heb er regelmatig nog erg veel last van, als het echt te erg word heb ik morfinepleisters gekregen. Mensen kunnen altijd makkelijk praten en zeggen dan slaap je wat bij in het weekend. Konden we soms maar alles even op pauze zetten.
Ik heb nog steeds klachten van mijn bekkeninstabiliteit ja. Maar niet meer zoals in het begin gelukkig. Net na de bevalling, met veel rugweeen, kon ik mijn bed niet meer uit. Heb 10 dagen in bed door gebracht, fysio aan huis. En echt heel erg langzaam gaan opbouwen, steeds uurtje uit bed en weer rusten etc. Nu ben ik ondertussen weer de hele dag beneden en ook weer meer actief. Ben bij een orthomanuele therapeut geweest die mijn bekken recht heeft gezet, want die stond erg scheef. Sinds die tijd gaat het ook wat beter. Maar heb nog steeds wel rugpijn en als ik veel heb gedaan pijn in mijn stuitje en schaambeen. Hopelijk wordt het in de loop van de tijd nog beter. Ben je niet bang dat als je weer zwanger wordt het nog erger terug komt? Want ik moet eigenlijk niet aan een 2de denken en weer al die ellende ondergaan..
Ik kom ook weer even zwaaien Welkom nieuwe dames! Hier gaat alles goed. Alleen sinds oktober door alles toch wel erg moe. Eerst natuurlijk de cursus en toen dat gedoe met schoonmoeder. Vervolgens dacht ik weer te beginnen met de pil, maar bleef daardoor maar ongesteld. Daardoor moest ik weer stoppen van de huisarts. Reageerde blijkbaar niet goed op de hormonen, waardoor ik uiteindelijk 14 dagen echt ongesteld ben geweest . En vervolgens werd ik flink verkouden, maar inmiddels weer opgeknapt. Wel mijn vriend en de kleine aangestoken, dus er wordt continu gehoest hier in huis . Ben dus erg toe aan vakantie! Alleen morgen nog werken en dan heerlijk 2 weken vrij. Even genieten van uitslapen en niks hoeven, heerlijk!
Hoi, Gelukkig dat je klachten al stukken minder zijn. Ik ben wel bang dat het erger word bij een 2e, door de fysio werd het eigenlijk ook afgeraden of ik moest het eerst met de gyn bespreken. Als ik straks weer zwanger mag zijn, dan ga ik de eerste maanden op krukken en daarna in een rolstoel, heb zelf een scootmobiel, dus dat zal ook wel wat helpen straks. M'n vriend ziet er wel een beetje tegenop, omdat ie me tijdens de zwangerschap steeds naar de wc moest slepen, maar we hebben het er voor over. Ik hoop dat ik dat straks ook nog zeg als ik zwanger ben.
Happy new year allemaal!! Dat het maar een jaar mag zijn met minder pijn en vermoeidheid. (Pff dromen mag toch) Fijne dag
De beste wensen voor iedereen en dat het maar een gelukkig, gezond, vruchtbaar en liefdevol jaar mag worden. En dromen mag ook hoor brigit ik help het je hopen, hoop daar zelf ook wel een beetje op eigenlijk. Heb sinds een week weer een nieuwe klacht er bij. Kom net bij de cesar vandaan en die denkt dat het uit mijn si gewricht komt dus die heeft ze even behandeld dus hoop dat de klacht daar van weg gaat. Over twee weken moet ik weer heen.
Het doet dus geen pijn maar heb geen gevoel in de voorkant van mijn linker boven been. Maar toen ze even aan het si gewricht zat en mij dus daar behandelde deed het wel heel erg pijn ja Ik hoop dat ik niet te veel na pijn krijg
@ Jilina, o wat maf dat je dan eerst eigenlijk geen last had en nu wel , hoop ook dat het meevalt met de na-pijn. Heel veel beterschap! Ik had ook last van mn si-gewricht, maar achteraf kwam de pijn uit mn bil, waarschijnlijk ischias bovenop mn bi
Ik lees hier graag mee. Ik ben net lid hier en heb net een topic gemaakt waarin ik mijzelf voorstel. Ik heb sinds okt 2009 ME/cvs en een prikkelbare darm. Gelukkig voel ik me al ruim een jaar redelijk hetzelfde, weinig schommelingen qua energie en zeker geen lage dalen en hoge pieken meer. Werken lukt tot ongeveer 12 uur per week, door mezelf elke dagen ongeveer evenveel energie te laten gebruiken.. Nu ben ik net 5 weken zwanger en ben erg benieuwd hoe dit allemaal samengaat. Mijn arts verwacht dat ik me beter ga voelen door zwangerschap, dus ben erg benieuwd!! Liefs mij