Uhm nee want ook de ercho en vooral de fisio kan er wat van, maar goed ik blijf zeggen aan 1 psych heb ik genoeg. al moet ik ook wel weer toegeven dat de fisio me vrijdag aardig uit de put heeft getrokken de wereld weer op, dus soms is het ook goed @ jilina je werkt bij de xenos toch, (ooit ergens gelezen of ben ik in de war) best pittig werk, jammer dat de druk zo verhoogt wordt, tis dan wel goed dat je straks minder gaat werken, doe rustig aan. denk om jezelf. zo ik ga afsluiten en slapen,
oo dat is wel heeel leuk maar ook pittig, heb zelf van 2010 tot 2012 ook op de versafdeling (vleeswaren, brood, gebak en kaas) gewerkt maar dan bij super de boer en later spar (zelde winkel) vond het heel leuk maar pff dat kaas snijden mega zwaar. ben dus wel in de war met iemand anders en de xenos. soms kan je ook niet alles uit elkaar halen.
Dankjewel Jilina! Moet het even laten bezinken allemaal en het volgende week eens met het team overleggen over hoe nu verder in de toekomst en wat ze na de bevalling willen. Vervelend dat je je ze moe voelt en naar dat er zoveel werk op je schouders komt. Hopelijk kunnen ze daar iets aan veranderen. Veel succes / plezier op het cb @ NiekeKris, ik vind dat Jilina het wel mooi geformuleerd heeft. Het blijft energievretend dat medisch gesleep, maar er moet toch echt eens iets uitkomen
Wel fijn dat de psych je uit de put heeft getrokken. Maar vervelend dat de fysio en ergo ook in die rol gaan zitten
Twas even andersom de fisio trok me uit de put waar ik door tijd te kort met de psych in was blijven hangen, maar als ze me te ver gaan geef ik goed de grens weer hoor, wakker geworden met bagger hoofdpijn, vanmiddag naar de tandarts, wordt eindelijk mijn voortand gemaakt waar een stukje vanaf is, brrr zie nu al tegen de verdoving op.
O bah zon verdoving is inderdaad naar.... Heel veel succes vanmiddag alvast! Vandaag 13 weken zwanger, yes, weer n week erbij
Dankje Dobbel, lief Nu op naar de volgende mijlpaal, 20 weken (Offtopic, p.s. Volgens mij herken ik je van n ander forum, kan dat?)
aaaah ja, daar ben ik jaren enorm actief geweest, nu kom ik er af en toe nog, oa in het haaktopic. klopt. heet je daar hetzelde als hier?
Ik heb door de jaren heen zoveel artsen bezocht, enz., ik ben dat echt wel zat. Ik ga daar mijn tijd en energie (in ieder geval op dit moment) niet meer in steken, dat vind ik echt zonde. De kans dat er keer op keer weer niets uit komt is gewoon heel groot, omdat volgens mij zo'n beetje alles al wel onderzocht is. En dat vind ik dus zonde van mijn tijd en mijn energie die ik ook kan gebruiken om van mijn kinderen te genieten. En aangezien ik dat laatste veeeeeeeeeel belangrijker vind, besteed ik mijn tijd en energie daar liever aan. dobbel, hopelijk alles goed gegaan bij de tandarts?
kan me voorstellen dat je je energie niet meer er aan wil verspillen, maar tis wel enorm frustrerend toch dat je zo niet verder komt. Hier viel de tandarts reuze mee, het ging om mijn voortand waar een stukje af was (al bijna een jaar) nou goed dat was dus niet meer mooi werdt al wat zwart, maar die angst he dat hielt me tegen. maar ik was er klaar voor, mijn tandarts is een duits mannetje wat wel nederlands spreekt hoor maar met een duidelijk accent, grijze baard, echt een beetje een appart mannetje maar wel heeel aardig. goed ik ging liggen, zegt o dat doen we even zonder verdoving, ik zat gelijk rechtop en zij neee hoor, dat denk ik niet, maar goed hij kon mijn vertrouwen winnen om het zonder te proberen, hij zij de spuit doet echt meer pijn als dat het boren aan je tand doet, nou goed probeer dan maar, zij ik met het zweet op de kop. Nou en het ging echt heel goed, ben eigelijk heel trots op mezelf, heb echt iets overwonnen voor mezelf, en hij heeft het weer zo mooi gemaakt je ziet het niet eens meer, kleur is ook perfect bijpassend. nu mag ik 20 november weer, ook een stuk van de kies af, maar zij gelijk al, die gaat wel met verdoving, hij lachte en zij dat zien we 20 november wel even. morgen weer therapie dag, pff zie er tegen op, vooral tegen de psycholoog.
Het is frustrerend, maar de ergste frustraties heb ik jaren geleden achter me gelaten. En heb dus ook geen zin om dat hele gebeuren opnieuw in te gaan. Ik richt me dan liever op wat ik wel heb, daar haal ik meer energie en positiviteit uit. Fijn dat de tandarts meeviel! Toch altijd spannend! Fijn dat de tandarts je zo goed begeleid (die indruk heb ik tenminste).
goed dat je het achter je heb kunnen laten, je hebt ook gelijk hoor, denk aan wat je kan, ipv wat je niet kan. Ja hij heeft me echt goed begeleid, echt top.
Snap het NiekeKris, en knap dat je de positieve dingen in ziet! O fijn Dobbel! En wat goed, zonder verdoving Bah, morgen dus weer therapiedag , hoop dat het meevalt, ook bij de psych
Ik snap je ook wel hoor maar ik denk altijd stel er is wel wat aan te doen en kan zo dus nog meer energie en tijd in mijn gezin stoppen. Maar ik weet natuurlijk ook niet waar je last van hebt, dus ik heb misschien wel heel makkelijk praat. Ik loop al vanaf mijn 13de met pijn af en toe eens een bloedtestje gehad en een scan, fysio en kwam daar ook niet veel verder mee er werd gezegd dat ik er maar mee moest leren leven, ik had er ook geen energie meer voor om nog verder tijd er in te stoppen tot ik op mijn 25ste mijn vriend leerde kennen en hij dit niet normaal vond en maar weer terug naar de huisarts gegaan en toen is er pas echt goed onderzoek gedaan. Niet dat hier wat tegen te doen is maar wat mij wel helpt is dat ik mijn dagen nu op een bepaalde manier in kan delen en rekenschap met dingen kan houden waardoor het wel dragelijk wordt/is.
Yesera, hoe is je examen gegaan trouwens? @ Jilina, dat is wel fijn inderdaad, er mee leren omgaan scheelt al heel veel Ik ben eindelijk bij aan het komen van mn dagje van maandag. Vanmiddag ook heel de middag van 12u tot 17u op bed gelegen, was echt even nodig. Gelukkig kan ik er nu wel aan toegeven om dat te doen, vond ik vroeger een stuk moeilijker.