Ik kan me van vroeger niet herinneren dat mijn moeder ooit ziek was. Moeders worden ook nooit ziek toch? En toch zit ik nu snotterend boven een bak thee op de bank omdat ik mijn man niet wil wakker maken met mijn genies, gehoest en gesnotter. Bah, nah, bah. Ik voel me echt een watje. Waren mensen vroeger zoveel harder ofzo?
Dat zei ik 2 weken terug ook nog tegen mijn man, moeders worden niet ziek en mogen niet ziek zijn, maar helaas is deze moeder ook ziek geworden vandaag. En zo ziek dat mijn man vrij genomen heeft omdat ik echt niets kon, dan alleen maar overgeven. Dus helaas moeders kunnen ook ziek worden. Beterschap en hopelijk knap je snel weer op.
Ik ben net herstellende van een fikse buikgriep, die mijn dochter eerst had en mijn man samen met mij. Gisteren zei ik ook nog tegen mijn man dat mama's gewoon niet ziek mogen worden, want hij duikt gewoon lekker zijn bed weer in en mama fikst het wel (ik was er ook wel iets beter aan toe dan hij!). Ik kan me nog wel een keer herinneren dat mijn moeder echt ziek was, maar over het algemeen klopt het wel dat mama's gewoon nooit ziek (mogen) zijn! Veel sterkte, ik hoop dat het mee valt vandaag!
Hier ook 3 dagen thuis, met alle griepverschijnselen maar dan zonder koorts, keelpijn of hoesten. Alleen in de ochtend en in de avond zwaar verkouden/niezen, en verder heeeeel erg koud, van top tot teen spierpijn, misselijkheid en heel erg moe! Lekker uitzieken! Anders blijf je heel lang kwakkelen. Dat is ook niet fijn. Beterschap!
Tegenwoordig spuiten ze vanalles in de lucht om mensen ziek te maken. (zgn chemtrails, google maar eens) Dat was er al die jaren geleden nog niet, scheelt een hoop. Is ook kankerverwekkend en zo. Maar mama's kunnen ook wel ooit eens ziek worden, wij worden niet zo heel vaak ziek, tuurlijk, we zijn mama, wij kunnen alles aan Moeten al overgevend boven de pot hangen voor ze ons klein krijgen, anders doen we gewoon verder, toch? Zo sterk zijn we wel Alleszins veel beterschap meid! Proberen goed te rusten, dan slaap je jezelf er wel doorheen. En laat je maar eens lekker verzorgen
haha ja dat verwennen zou leuk zijn, maar ken je dat dat je man ook ziek is en dat hij ongeveer dood gaat van de verkoudheid? Ehm, probeer eens te ontzwangeren en zwanger te zijn tegelijk, elke nacht wakker te liggen en dán nog eens een verkoudheid erbij:x Ja, ik vind mezelf heel zielig op het moment, als niemand anders dat in mijn huishouden vind, dan doe ik het zelf maar. Maar goed, ml brengt zoonlief vanmiddag naar zijn opa, zodat hij kan bijslapen, dan hoeft hij vanavond niet veel van mij te verwachten als ik uit mijn werk kom
Hier begint de keelontsteking net weer een beetje te verdwijnen.. Waardeloos! Ik hoor het om me heen ook heel veel.
Mijn ha had aangegeven dat moeders van jonge kinderen sneller ziek worden omdat het immuunsysteem van kleine kinderen zich aan het ontwikkelen is. Kindjes pikken overal virussen op en hoeven daar niet eens ziek van te worden de eerste keer alleen hun weerstand gaat er wel mee aan de slag. Vervolgens steken ze wel hun ouders er mee aan. Ons immuunsysteem drinkt 'verrek, bekend virusje daar moet ik wat mee'. Gevolg: jonge moeders die vaker ziek zijn dan voordat ze kinderen kregen. Klinkt dit logisch in jullie oren?
Hahaha ja moeders mogen doorgaan, maar moet eerlijk zeggen dat vriendlief dan ook super zijn best doet. Gelukkig kon zl lekker naar opa en oma toen we beiden ziek waren van de buikgriep en overgeven moesten. Wij overgeven en zl keihard lachend ernaast staan Bij opa en oma een emmer gepakt en overgeef geluiden maken om papa en mama na te doen hahaha Gelukkig viel het voor de rest wel mee met zelf ziek zijn, wel wat keelpijn, hoofdpijn en verkouden gehad maar daar viel mee te leven