Chronisch ziek

Discussie in 'De lounge' gestart door wachtend, 8 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Is t te doen qua pijn? Welke biologicals gebruik je normaal gesproken? MTX ook?

Ik heb alle biologicals gehad. Nu tocilizumab per infuus. Maar dat werkt dus niet meer goed.
    Het is hier helaas nog verder uit de bocht gevlogen en dus is vanochtend de prednison weer fiks verhoogd. Volgende week wordt er verder over me overlegd.
    Van alle biologicals die ik had werkten alleen Remicade (helaas maar erg kort) en tocilizumab.
    Ben lange tijd volledig afgekeurd geweest, net als jij. Desondanks wel altijd gewerkt, pogingen gedaan tot werken, uren opbouwen enzo. Inmiddels alweer lange tijd aan t werk tussen de 24-40u per week. Ik hoop maar dat t lukt om aan het werk te blijven...

2. Sunnygirl79

Sunnygirl79 Actief lid

11 jul 2018
    233
    63
    28
    Vrouw
    oh wat fijn deze topic!
    Het is zaterdag 11:30 uur en ik lig nog op bed. Verschrikkelijk moe. heb een chronische darmontstekingsziekte en een aantal chronische longziekten. Ik gebruik de biologicals niet meer, want mijn dikke darm is verwijderd. Predniosn krijg ik maar voor een weekje bij een longontsteking. Ik kan niet uit mijn bed komen. Mijn man heeft mijn kleuter naar sport gebracht en gaat zo boodschappen doen. Ik voel mij schuldig dat ik niks kan :(

3. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Dat klopt inderdaad heb verschillende genetische geleiding stoornissen van het hart.

4. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Wat klinkt dat rot zeg. Dikke knuffel! Hoe kom je de dagen door?

Deel Deze Pagina