Wij willen een nieuw bankstel gaan kopen zoiets als dit Hoekbank Mallorca rechts Maar nu zie ik overal altijd staan hoek links of hoek rechts. Het huis waar we nu wonen moeten we een bank met de hoek rechts hebben maar in een anders huis (hopen nog steeds snel te verhuizen) kan het wel heel anders zijn als je de bank tegen een andere muur aan zou zetten toch? Maar het is niet zo dat het 2 delen zijn en je dus zelf je hoek kunt bepalen? Snapt iemand wat ik bedoel
Dat ligt aan de bank. Als ie compleet uit losse delen bestaat kan je dat idd verschuiven. Maar volgens mij is dat bij deze bank niet zo, daarom staat er ook bewust dat je moet kiezen welke hoek je wilt.
nee, je moet wel kiezen hoe je de hoek wilt. Soms zie ik ze wel eens met een zelf te bepalen hoek, maar meestal is het dan met een hocker die je er voor schuift.
ik zou wachten tot je een ander huis hebt.. De muren bepalen waar de bank kan staan en zo kan het zo maar zijn dat de bank helemaal niet uitkomt!
Je moet echt de hoek kiezen kan je niet veranderen. Er zitten haken in waar je de delen aan elkaar zet dus je kunt geen andere samenstelling maken.
Thx dat dacht ik dus al @nanette77, dat ben ik helemaal met je eens en hebben we ook altijd tegen elkaar gezegd van we kopen een nieuwe bank in een nieuw huis. Maar helaas zit het ons niet mee met de verkoop van ons huis en na nog een aantal tegenslagen hadden we zoiets laten we onszelf eens verwennen en dan in ieder geval al de meubeltjes kopen die we graag willen vandaar
Hier hetzelfde. Onze bank wordt over 2 weken geleverd!! (eindelijk) wij passen het huis dat we willen kopen gewoon aan op de bank ipv anders om
Hahaha geweldig!! Manlief zei net precies hetzelfde en we gaan het ook gewoon doen, in een ander huis komt het vast goed!
Ik zou dan echt wachten met het kopen van een hoekbank. Wij hebben ook een hoekbank en in ons nieuwe huis paste het wel. Maar bij vrienden van ons paste de hoekbank niet mooi in het nieuwe huis...het staat nu best raar.
Moet wel zeggen dat we niet echt voor een hoekbank gaan maar een bank die een klein beetje de hoek omgaat met een lounge gedeelte ervoor zeg maar. Dan valt het volgens mij nog wel mee. Ohja en we gaan geen bank kopen van duizenden euro's. Die we nu hebben was van ikea maar is na 5 jaar wel op. Zie dat ze bij Leenbakker al hele mooi banken hebben voor ongeveer 600 euro. En misschien wonen we hier nog wel 2 jaar (wat ik echt niet hoop) maar dan proberen we het toch nog een beetje leuk te maken door in ieder geval alvast de meubels te kopen die we heel mooi vinden
Als je zo'n goedkope bank koopt, dan zou ik het ook gewoon doen. Als het niet in je nieuwe huis past dan koop je sneller een nieuwe.
Bij woonexpress kan je zelf je bank samen stellen en dus ook veranderen! Je koopt per deel! moet je maar even kijken, online. Tuurlijk heb je hoeken, tussen stukken en lounge stukken. Maar mocht je echt niet uitkomen in een nieuw huis hoef je alleen maar 1 stukje nieuw te kopen ipv een hele bank! O enne..niet geheel onbelangrijk, niet duur!
wij hebben net deze bank gekocht en deze kan je wel aan beide kanten zetten, er zitten scharnieren onder de bank waarin je de chaise lounge aan vast kan klikken:
Mooi zoiets zoeken wij ook waar hebben jullie die gekocht? We zijn vandaag wezen kijken en hebben 3 hele mooie banken gezien
Mooie bank Snoopy. Zoiets zoeken wij ook maar ik twijfel heel erg wat we moeten doen met de stof. We hebben nu een leren bankstel en dat is ideaal met een kat want er blijven geen haren achter. Stoffen banken vind ik mooi en ook fijner om op te zitten of liggen maar ik ben dan weer bang dat er allemaal kattenharen op blijven zitten. En ik ga niet elke dag de bank zuigen Iemand ervaring met katten(haren) en een stoffen bank?
wij hebben ook zoiets besteld is als het goed is in feb eindelijk daar hahaha was een super aanbiedinge van 700 voor 500 en dat vonden dus meer mensen hihi maar dievan ons is dus wel variabel en er zit ook nog een slaapgedeelte in voor als er dus mensen blijven slapen of lekker voor de zondag oid hihihi altijd lekker.