Chronische bekkeninstabiliteit

Discussie in 'De lounge' gestart door Snies, 2 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.952
    14.996
    113
    Slowcooker hoeft niet zo gek duur te wezen hoor. Ze stonden kortgeleden voor 20,- geloof ik nog bij de Dirk. Was een 3,5 Liter ding volgens mij. Zijn gewoon prima dingen, uitgestelde start etc kan ik nog wel regelen door m op een tijdschakelaar te zetten al staat ie niet aan als er niet iemand thuis is.

Goeie robotstofzuiger is wel een must. Wij hebben een goedkopere (geloof een rowenta van destijds rond de 50 euro ofzo ) maar dat is echt een aanfluiting.

2. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Ik heb het idee dat misschien het zorgen voor de kinderen je zwaarder valt dan het huishouden? . Je zou ook kunnen kijken of je misschien juist zou kunnen gaan werken. Stel dat je twee dagen werk zou doen en de jongste twee op de crèche hebt dan heb je en even niet te zorg voor de tweeling en je verdient geld waardoor je misschien dan ook nog een huishoudelijke hulp kan inhuren. Je zou kunnen denken bijvoorbeeld aan werk voor een callcenter waarbij je gewoon thuis kan werken en ook nog zelf je houding steeds kan veranderen zodat je wel genoeg rust krijgt

3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Enne tip, als ik even rust wil druk ik de kinderen tablets in de handen. De digitale oppas is geduldig en zo kan ik wel even mijn rug ontlasten. En ja tablets als meervoud, geen geruzie.

Zuul en Ayla7000 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina