hele tijd overgeven sinds vanmiddag en nu

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door kiki1986, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Ik wil graag even jullie mening over wat jullie zouden doen ik haalde dochter vanmiddag op bij mijn tante en toen was ze aan het overgeven ze had gewoon leuk gespeelt in de middag niks aan de hand en niks anders gegeten dan anders na het overgeven leek het wel weer te gaan maar onderweg naar huis weer mis overgeven in de auto gelukkig had ik een bakje en vanaf dat we om 17.30 thuis waren heeft ze heel even geslapen tot 19.15 en daarna weer 3 keer overgegeven ze is nu erg suf en was net voor zich uit aan het staren ik lig nu samen met haar in mijn bed om te kijken of ze nog wat kan slapen wat zouden jullie doen ik twijfelde net voor de hap eventueel te bellen omdat ze ook zo suf is maar nu toch maar besloten om nog heel even aan te kijken

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Volgens mij heerst het... Veel zieken bij ons op school en allemaal moeten ze flink overgeven :(

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    oeh.. ik hoorde van mijn vriendin ook via whats app dat haar dochter momenteel ook zo'n beetje op de toilet 'woonde' ... Het heerst inderdaad. Ik kan me voorstellen dat je gesloopt bent als je jezelf in diverse etappes volledig leeg spuugt. Dus tja, wat is slaperig/moe en wat is ziekelijk suf?

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ja het heerst...vorige week onze dochter ziek en deze week zit onze zoon de hele week al thuis.

Flink hoesten maar ook wel overgeven.

Bij hem in de klas zijn er meer die spugen.

5. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Bedankt voor jullie reacties dat het heerst is zeker vandaag heeft ze nog 3 x overgegeven nu gaat het wel weer een beetje ze is nog nooit zo ziek geweest qua overgeven dus ik stond er gister wel even van te kijken hopelijk is ze snel weer opgeknapt

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Kiki: bij ons op school zijn de meeste kinderen na een dag 3 weer redelijk op de been.
    Hopelijk de jouwe ook :)

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ja hier van de week hetzelfde verhaal. Incl het suf zijn. Ik twijfelde ook even omdat ze echt gewoon geen antwoord gaf even. Later zei ze: " Mama als je zo ziek bent en steeds moet spugen kan je dus soms even geen antwoord geven.. " ze was gewoon te misselijk denk ik.
    Vond het heel naar, want ze wilde ook niet getroost worden. Ik mocht niet bij d` r zitten of zo ze wilde met rust gelaten worden worden arm ziek meisje..
    Het was na 1,5 dag weer zo goed als over. Nog een dagje hangerig geweest en wat diarree en nu is ze weer helemaal beter.
    Wel in de gaten houden he of ze wel wat drinkt af en toe kleine slokjes aanbieden. Liefst ORS zeker als ze ook koorts en diarree heeft. Even checken of ze nog goed plast ook. Als je denkt dat ze uitdroogt wel even de HAP bellen !

8. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Hier is ze ook ziek. Vannacht heeft ze gespuugd. Vandaag wilde ze niks eten. Wel drinken. Ze heeft vanmiddag heel lang geslapen voor haar doen (2,5 uur) en was daarna wel weer redelijk levendig. Ze wil alleen nog steeds niks eten. Ze zit op het kdv en inderdaad heerst er iets.

Deel Deze Pagina