chronische hyperventilatie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebloem1987, 17 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik heb er op dit moment ook veel last van. Ik ben nu grieperig en heb 2jaar geleden een longontsteking gehad tegelijk met mijn man, dat was heel heftig omdat hij in het ziekenhuis belandde en toen hij thuis kwam het nog een poos duurde voordat wij ons allebei weer wat beter voelden. Ook heb ik slaaptekort doordat onze jongste nog niet doorslaapt. Het gebeuren van gisteren en het feit dat mijn broer nu in het vliegtuig naar LA zit maakt het ook niet beter.
    Vannacht heel slecht geslapen door dit alles en toen ben ik maar afleiding gaan zoeken en een spelletje gaan doen. Als ik me teveel op mn ademhaling concentreer dan wordt het juist erger. Ik heb hier wel eerder last van gehad maar niet zo erg als nu, moet dus echt even met mezelf aan de slag om weer alles op orde te krijgen. Maandag bij de ha geweest omdat ik dacht dat ik een longontsteking had maar mn kongen waren schoon alleen was mn hartslag wat verhoogt doordat ik niet goed ademde. Als ik rustig ben is mn hartslag normaal, als ik verkeerd adem is mn hartslag snel. Hier dus nog geen oplossing, maar veel herkenning.

Deel Deze Pagina