Laptop. Ik vind dat vele malen lekkerder lezen en overzichtelijker als het schermpje van mijn telefoon.
Telefoon! Onze tablet is met zijn 10.5 inch echt veel te groot voor mij en laptop vindt ik een te groot gedoe om op te starten.
Op mijn telefoon. Het typt niet zo fijn als op een laptop, vandaar dat ik zelden berichten plaats. Als ik ze plaats zijn het vaak korte berichtjes haha. Ben overigens de afgelopen dagen wel iets actiever omdat ik niet veel kan qua huishouden ivm vermoeidheid, dus dan maar zpen.
Pc. Die gaat 's ochtends aan en 's avonds uit. Laptop is ook te doen maar tablet en telefoon vind ik echt niet handig qua typen. Zeker een telefoon al niet.
Op m'n telefoon lees ik vooral en reageer ik alleen als het in een kort bericht kan, anders pak ik m'n laptop erbij. Lange berichten typen op mobiel vind ik echt zo onhandig. Wat al eerder is gezegd, typen gaat op laptop veel sneller en makkelijker dus ik wissel af.
Meestal op m'n telefoon. Nu toevallig op een chromebook van school. En ook geregeld vanaf de iPad of laptop. Dus voor mij was het niet handig dat er maar één keuze was. Ik heb nu gestemd op smartphone, omdat dat het meeste voorkomt.