chronische keelpijn??

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Crazy angel, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    #1 Crazy angel, 31 aug 2012
    Laatst bewerkt: 31 aug 2012
    savonds begint het vooral op te spelen. keelpijn. heb t nu wel al een flinke poos. kan wel zeggen misschien maanden.
    niet zo vreselijk erg. maar wel pijnlijk, branderig met slikken enzo.
    durf niet zo goed de stap naar de HA te zetten, ben bang dat ik (weer) voor niks ga.. heb ik zo'n hekel aan. en ben niet zo dol op mn HA

maar het lijkt niet weg te gaan. merk nu wel verandering, anders was het contant met ademen ook.
    maar nu vooral alleen met slikken en ademen..

iemand ervaring?

(t heeft niks met zwangerschap te maken, maar maak me er wel zorgen over..)

2. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik heb het ook al een aantal weken. Dacht zelf aan mijn stembanden. Alle spieren/weefsels worden weker toch? Ik heb het vooral bij vermoeidheid en als ik veel gepraat of gezongen heb.

3. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    IK heb dit ook.
    Eigenlijk vanaf een week of 15 zwangerschap al. Vooral aan het eind van de dag kwam het opzetten. Inderdaad ook vooral bij slikken.
    Had lange tijd geen flauw idee wat het kon zijn.

Tot is last van oprispingen kreeg, toen merkte ik dat dat dezelfde branderige pijn in mn keel gaf, vooral bij slikken.

Mijn vermoeden is dus dat het eigenlijk gewoon oprispingen zijn, alleen dat die in je keel blijven hangen zeg maar.
    Rennies helpen goed ondertussen moet ik zeggen

4. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    hmm ging het bij jullie ook weer weg? word wel heel vervelend nu.

echt branderig in me keel... zal k zwangerschap afwachten voordat ik naar de HA ga?
    ik kan rennies proberen.. heb t zelf niet zo op medicijnen, misschien neem k eerst een pakje keeldropjes ofzo kijken of dat helpt

Deel Deze Pagina