Ik vind het zoooo leuk Onze zoon was vanavond op tv bij ShowVandaag op sbs6 Ze waren afgelopen vrijdag hier om te filmen en vandaag is het uitgezonden Hoe kwam het? Onze zoon kent alle automerken en (heel veel) types. Mijn vriend had een filmpje gemaakt voor de lol toen ze even een boodschap gingen doen. Het was een onwijs leuk filmpje geworden en we hadden besloten het op facebook en youtube te zetten voor vrienden en kenissen enzovoort. Maar het werd van de een op de andere dag ontdekt en massaal gedeeld en geliked en het kwam op veel verschillende sites en blogs terecht. En zo kwam er twee weken geleden een mail van sbs of we het leuk zouden vinden dat Tycho in de uitzending kwam Tycho had de ochtend van zn leven want ze hadden een porsche geregeld voor hem waar hij in mocht rijden Zoooo leuk moest het even hier neerzetten trotse mama hier Driejarige Tycho kent alle automerken – Show.nl
@palmie: hij heeft het eigenlijk zichzelf aangeleerd. Op een gegeven moment viel het hem op dat de auto's verschillende logo's hadden en vroeg elke keer "wat is dat voor auto?" En hij onthield alle logo's en zo kende hij dus alle merken. En nu sinds een maandje of twee leert hij zichzelf ook de types aan. Dat is nog lastig omdat er zoveel zijn maar hij weet er al een hoop. Hij weet wel weer dat bijvoorbeeld een polo niet bij peugot hoort en een x5 bij bmw hoort. Het is best grappig dat hij zo met auto's bezig is, er is niemand van ons autogek ofsow. @chantal: indd een heerlijk ventje
Leuk zeg! Toevallig vandaag een boekje gehuurd bij de bibliotheek en dat gaat ook over een jongetje dat veel over auto's weet. En dan wint hij een wedstrijd en mag hij o.a in een raceauto rijden. Sven vond het een leuk boekje, maar het bestaat dus gewoon echt haha. Ik snap dat je trots bent, zou ik ook zijn. Over een jaar of tien zien we hem vast bij 'wedden dat?' Haha