Hallo! Moet even mn verhaal kwijt hoor... Onze kinderwens is al heel lang aanwezig maar door omstandigheden konden we hier niet veel mee.. We woonden in een klein appartement, dus geen plek voor een baby.. Na anderhalf jaar verkochten we het eindelijk en hebben we een eengezinswoning kunnen kopen. We wonen hier nu een half jaar... Half jaar geleden ook gestopt met roken en de pil, zodat we eindelijk aan de kinderwens konden werken! Het afgelopen jaar is er veel gebeurd, zo kreeg mijn moeder kanker, stoppen met roken, verhuizen en kort daarna mijn vriend ontslagen. Daardoor en door persoonlijke factoren ben ik depressief geworden. Dat is geen goede basis om moeder te worden, dus kinderwens weer op een laag pitje. Wel al gestopt met de pil dus een beetje voorzichtig doen.. Nouja, tijdens een depressie is sex niet iets waar je veel zin in hebt, dus dat kwam wel handig uit... Vorig weekend hadden we een weekendje weg met ons vriendenclubje. Dat is altijd hartstikke gezellig maar wel erg druk.. Daarom besloot ik dat ik deze keer niet mee zou gaan. Best lekker even om het weekend apart door te brengen. Depressief zijn stelt je relatie namelijk best op de proef! Maandag kwam mn vriend weer thuis en dat hebben we gevierd in de slaapkamer Jeetje wat hadden we elkaar gemist! Sinds die maandag is het libido ook behoorlijk aan de hoge kant en is de spanning na lange tijd ook weer terug. Ook beseften we dat afgelopen week mijn eisprong moest plaats vinden. Ik vermoed dat dit gister was.. Genoeg actie in de slaapkamer afgelopen week, dus het zou zomaar kunnen........ We weten nu ook zeker dat we er klaar voor zijn.. Ik ben wat mn depressie betreft heel goed op weg, rand van de spreekwoordelijke put is goed in zicht Het voelt allemaal goed, valt op zn plaats en een baby zou ons leventje echt compleet maken! Nu we die knoop hebben doorgehakt zijn we zoveel aan het dromen en fantaseren! Wat als het nu raak is... wauw! Je wilt graag een baby, dus waarom niet dromen.. Merk alleen wel dat ik er wel heel veel mee bezig ben nu. Kan aan niets anders meer denken! Het geeft met een heel fijn gevoel maar brengt ook spanning mee... Ben ook best bang voor de teleurstelling als ik over 2 weken gewoon ongesteld wordt.. pff.. Ze zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn maar aan de andere kant.. je wilt toch zwanger worden! Heerlijk om mn verhaal even kwijt te kunnen.. Misschien komen er geen reacties, het is tenslotte alleen maar een verhaal. Past misschien beter bij "even voorstellen"... maja... ben het wel kwijt Groetjes sabrina
Wat fijn dat je alles goed doordacht hebt, en dat het moment eindelijk is aangebroken! Hopelijk is het snel raak voor jullie en komt er een extra schepje geluk bij!
Goh meid, ik vind het al helemaal super om te lezen dat na het begin van je verhaal je daarna zoveel voor jezelf gedaan hebt om erbovenop te komen, dat is knap! Petje af voor jou! En dat je een fijne en goede relatie hebt is ook het bewijs voor, jullie zijn vast zoveel gelukkiger toch, wat heerlijk! Ik hoop ook voor je dat het meteen raak was en ik ben heel benieuwd straks. Ik voor mezelf ook, ik zit ook op het wachtbankje.. Maar geniet sowieso van elkaar, van het intiem zijn en samen dromen. Die baby komt er! Liefs
Hallo, Wat vervelend voor je die situatie met je moeder en je depressie, ik hoop voor je dat je over 2 weken 2 streepjes hebt en dat het met je moeder ook beter gaat. Ik ben ook nieuw op dit forum en ik merk dat hier even je verhaal vertellen behoorlijk kan opluchten! Ik hoop dat je ons op de hoogte houd als je over 2 weekjes zou kunnen gaan testen. Spannend! Ik ben denk ik na 10 dagen overtijd toch nog ongi geworden, dus dan maar weer op naar de volgende ronde. Liefs Jamie
Dank voor de lieve reacties! Het dromen alleen al voelt zo fijn! Echt iets wat je samen kunt delen, niemand pakt dat van je af.. Er nu zo mee bezig zijn brengt al een gelukkig gevoel met zich mee, laat staan als we echt zwanger zijn! We houden elkaar natuurlijk op de hoogte! Spannend... maar 10 dagen overtijd? Dat is best lang... In die tussentijd wel een test gedaan? Ik sta al helemaal in de startblokken voor die test.. haha! Wel raar.. ik vermoedde dat mn eisprong zaterdag was maar voel vandaag ook vreemde dingen.. Misschien, voor de zekerheid, de voorraad maar even aanvullen succes iedereen!
Hoi Sabrina, Wat vervelend dat je in die situatie zit/zat, En dat je je nu steeds beter gaat voelen, ook hoop ik dat het met je moeder ook beter gaat! Het brengt zeker een gelukkig gevoel met je mee en ook dat je dat mag delen met je liefde en het samen mag doen is ook erg leuk. Ik hoop voor jullie dat er snel een berichtje is met goed nieuws. Haha jij hebt ook de testen start klaar liggen ik ook haha, het idee dat we voor een kindje bezig zijn is geweldig en zo voelt het ook, ondanks ik er misschien iets veel mee bezig ben(misschien omdat ik er ook mee werk). Mijn eisprong was 4feb, dus nu een week verder en begin wel kriebels te krijgen. aankomende zondag hoop ik toch niet ongesteld te gaan worden, maar dat kunnen wij niet regelen helaas, dus ik moet blijven hopen. Ik zou vanaf morgen of woensdag kunnen testen, met clearblue kan dat 4 dagen van te voren. en aan de ene kant wil ik het wel omdat ik dan misschien opgelucht ben, maar aan de andere kant kan het daarna ook nog steeds. haha maar ik zou het ook gewoon morgen kunnen doen, want zo ben ik, ik ken gewoon niet wachten, wat misschien niet altijd handig is. Maar goed ik zal je eerlijk vertellen dat ik stiekem vandaag er ook 1 gedaan heb, deze was van mn vorige ronde over omdat k 5dagen te laat was, dus goed ik die test gedaan en echt je wilt natuuurlijk die 2 streepjes zien, maar ik zweer het haha ik zag echt een heeeeel licht 2e streepje, niet in het licht of wat dan ook gewoon zo. Maar ik hou me gewoon maar voor dat ik gek ben en nog even moet wachten. Nou haha nu is mn verhaal wel even goed haha. Liefs angela
Spannend zeg, ik hoop voor je dat er over een paar dagen een dikke vette streep staat! Ik kan zelf ook nooit wachten met testen, vaak pure geldverspilling, maar ik kan het toch niet laten haha. Jammergenoeg ben ik gisteren na 10 dagen overtijd toch nog ongi geworden dus dat is wel jammer. Op naar de volgende ronde!
Hoi jamie, Jaa zeker spannend haha. Nee ik kan nooit wachten met testen haha maar het is idd geldverspilling gister was ik toevallig bij Etos dat ik van clearblue zag staan 3stuks voor een tientje haha maar t is eigenlijk zonde maarja ik wil graag dat streepje Oohh echtt balen is dat hè daarom heb ik ook zo iets van ik wil er voor testen dan weet ik meer dan dat ik niets doe maar ja het kan ook geen streepje zijn en t wel zwanger zijn zeg maar! Jaa komt goed positief blijven hè Liefs angela
Hoe bedoel je we willen graag zwanger worden! We genieten ook van de voorpret hoor, steeds hebben we het over "wat als"..., maar mn lijf reageert er wel heel erg op.. pff.. Gister vond ik een heel ieniemini beetje bloed in mn slipje, dagen daarvoor last van onderbuik (kunnen heel goed mn darmen zijn natuurlijk) en vanmorgen stond ik ietwat misselijk op. Ook steeds misselijkheids vlagen in de auto en bij tankstation....Helaas ietwat laks omgegaan met mn cyclus afgelopen tijd, weet ook niet helemaal precies wanneer mn eisprong is geweest. Er zijn vorige week meerdere momenten geweest dat ik dacht.. hey! en gelukkig iedere keer die dag daarvoor "geklust" Maar zo zie je maar hoe spannend het is! Heb de testen nog niet in huis hoor.. Mocht ik overtijd zijn, dan halen we er pas 1.. Dan is de kans dat ik te vroeg ga testen niet aanwezig, aangezien ik m ook niet zou kunnen laten liggen! Hoe zijn jullie partners hierin dan? Mijn vriend doet net "zo gek" als ik, misschien nog wel erger... Vind t wel leuk om er samen zo mee bezig te zijn.. Meneer voelde net ook even of "mn boobies" al gegroeid waren?!?! hahaha.... Gewoon een beetje lol erom hebben en ervan uitgaan dat we gewoon weer ongesteld gaan worden is het beste denk ik!