Goedemorgen, Vanmorgen toen mijn man beneden kwam, stond het keukenraam open. Alle waardevolle spullen weg en ook onze auto. Politie is geweest heeft een proces opgemaakt. Verzekering bellen we zo op. We moeten de sloten vervangen. Wat moeten we nog meer regelen? Ik weet het even niet meer. Dit is getypt vanaf mijn telefoon, dus sorry voor de spelfouten. Liefs Ike1983
jeej wat een schrik! ik weet ook even niet wat je allemaal moet regelen maar wilde jullie ook even sterkte wensen!!
Iets regelen m.b.t dat je auto weg is, voor eventuele bekeuringen etc? of gaat dat automatisch ( geen idee, dat kwam in me op ) en pasjes etc laten blokkeren als deze weg zijn maar daar was je vast zelf ook opgekomen
schiet me toch nog iets te binnen. zijn jullie autopapieren ook weg? anders bellen dat hij gestolen is. zijn jullie bankpassen weg? meteen blokkeren. zijn jullie id kaarten weg? aangifte doen. zijn jullie verzekeringspassen weg? verzekering doorgeven. idd slotenmaker zsm laten komen ( misschien gaat dit vanuit de verzekering)
Oh bah, rotzakken. Toen er bij mij ingebroken werd, boden ze slachtofferhulp aan. Heb ik zelf geen gebruik van gemaakt, dus ik zou niet weten hoe dat verder gaat. Sterkte!
Wat erg voor jullie! Wat een vreselijk idee dat iemand in je huis is geweest, de plek waar je je veilig en geborgen hoort te voelen! Wat zal je geschrokken zijn! Veel succes met het regelen hopelijk komen er nog wat tips (heb er geen kaas van gegeten). Veel sterkte ook hoop dat je je weer veilig en vertrouwd kan gaan voelen in je huis. Het hakt er vaak wel in als zoiets je overkomt (wat ik in mijn omgeving heb gezien). Praat erover! Tis niet niks. Veel liefs!
Bedankt voor de reacties! Verzekering is al gebeld voor inboedel en de auto. Bankpassen zijn al geblokkeerd. id kaarten hebben we gelukkig nog, deze lagen in de kluis. andere verzekeringspassen zal ik vandaag regelen. slotenmaker komt vandaag langs gelukkig. Weet iemand hoe het nu verder gaat, hoe snel we iets horen van de verzekering e.d.?
Tip: zoek bonnetjes/ foto's op van de gestolen spullen al zie je ze op de achtergrond liggen. Bij ons is ook ooit ingebroken. Dit echt puur ter bewijs dat die spullen idd uit jou huis gestolen zijn.
verzekering kan even duren voordat je wat hoord. Maak je niet te druk meid dat gaat allemaal wel lopen. Belangrijkste is dat je auto aangegeven staat als gestolen en dat je daar achteraf geen gedonder mee krijgt ivm bekeuringen. Je passen zijn al geblokkeerd dus daar hoef je nu ook even niets mee te doen behalve misschien kijken of er al geld is af gehaald en nieuwe passen aan vragen.
Bah wat naar....heel veel sterkte met alles. Behalve de tips die er al gegeven zijn hieronder even 2 links.: Slachtoffer van een inbraak | Wat te doen na een inbraak Slachtofferhulp Nederland - Woninginbraak
oh nee wat ontzettend K... Ben je ook allemaal foto's kwijt enz? Misschien buren vragen of ze iets gehoord hebben, of gaat de politie dat doen? Hier stond de verzekering dezelfde dag op de stoep, maar dat is wel al een jaar of 10 geleden.
Ja helaas is de laptop weg. Ook de ipad, fototoestellen, filmcamera e.d. gelukkig tussen haakjes hebben we een backup van veel foto's. Slotenmaker is er al, technische recherche is er ook. Gelukkig hebben we zelf niets. Dat is het aller belangrijkste!!
Ja, dat is zeker het aller belangrijkste. Wat vreselijk vervelend dat dit gebeurd is. Ik zou ook even bij de bank geld gaan halen. Duurt wel even voor je nieuwe passen hebt en dan kan je tot die tijd toch gewoon boodschappen doen. Sterkte!