ben ik ook wel benieuwd naar. wij hebben een iets grotere maat ledikant dat nog om te bouwen is tot bed. nu gaat merlijn nog het hele bed door, dus die spijlen heeft hij nog wel nodig om niet uit bed te vallen, lijkt mij. en hij slaapt ook nog in een slaapzakje. in een gewoon bed slaap je zonder slaapzak, toch? anders struikel je bij het uitstappen.
Hier zijn al heel veel topics over. Heb er de laatste tijd veel voorbij zien vliegen. Ff de zoekfunctie gebruiken?
hier bij 16 maanden , maar dat is omdat er een beebje aankomt en we onze boef vast wilde laten wennen aan zijn grote bed. ging eigenlijk vanaf de eerste dag goed! joyce
hier aankomende zomer pas ze krijg dan een nieuwe slaapkamer omdat we aanhet verbouwen zijn anders had ze al een groot bed gehad
Die van mij ligt vanaf afgelopen Zondag in haar grote (meegroei)bed. In haar Ledikant ging ze alle kanten op, totdat ze me er zondag uit kroop. Toen grote bed neergezet, en ze slaapt er goed op. Ze wil zelfs niet eens meer in het ledikantje liggen..
we hadden de eenpersoons bed bij haar op de kamer gezet omdat we geen ruimte meer hadden om die ergens anders neer te zetten en zo hebben we haar smiddags daarin in bed gelegt en savonds in het ledikantje totdat ze niet meer in het ledikantje wou slapen en schreeuwde mama die en toen ging het ook gelijk goed maar na 3 weken kwam ze er achter dat ze eruit kon komen
mijn zoontje ligt sinds 1,5 maand in een 1 pers bed. we hadden hem al staan op zijn kamertje en het vorig jaar al een keer geprobeerd tijdens mijn zwangerschap maar dat was een drama dus een ledikantje gekocht. opeens wilde ie zelf smiddag's in het "grote"bed slapen. is gelijk goed gegaan zonder mopperen. hij is nu 2 jaar en 5 maanden.
Ik las even mee... maar ik ben helemaal verbaasd joh, de meeste dus tussen de 1,5 en 2 jaar al naar het grote bed... ik kan me er nu nog niets bij voorstellen!
Nikki heeft voor haar 2e verjaardag een juniorbedje gekregen en daar ligt ze sindsdien probleemloos in
Mijn dochter was ietsjes over 2 jaar, ook eigenlijk een beetje omdat een broertje op komst was, maar als ik dit had geweten had ik dat nog niet zo snel gedaan. ze slaapt dus nu tussen de middag al de hele tijd niet meer.ze komt telkens uit bed.
Milan was 16 maanden toen hij naar t grote bed ging. Omdat ik zwanger was van Robin en Milan wel wilde laten wennen hadden we z'n nieuwe kamertje in orde gemaakt. De eerste keer hadden wij m zelf op t bed gezet en dat ging allemaal wel goed, maar ja dit was niet om te gaan slapen maar even laten zien. Maar toen hij eenmaal moest gaan slapen en wij m naar z'n nieuwe kamer brachten moest hij er niets van hebben. Tot ik m 3 dagen later vond in z'n grote bed, hij was er zelf in gekropen en lag lekker te slapen. Sinds dien wilde hij niet meer in z'n ledikant. Hij kwam er 's avonds wel steeds uit en ik kon heen en weer gaan lopen om hem weer terug te brengen. Ik vond het in t begin toch een eng idee om meteen die deur van z'n kamer helemaal dicht te doen. Ik leek wel gek die ene avond, ik ben 23 keer met Milan terug gelopen naar z'n kamer om hem weer in bed te leggen en toen sliep hij eindelijk, de volgende avond hebben we toch maar die deur dicht gedaan en wat denk je ? meneertje ging gewoon meteen slapen.