Wat gebruiken jullie bij krampjes? Ik heb net cinababy gekocht, maar zit nu op internet te lezen dat het niet echt werkt
Cinnababy werkte hier ook niet.. Inflacol werkte heel goed.. Hij was erg snel van de krampjes af. Geef je flesvoeding?? Koop dan ook een difrax fles!!
Nou, ze heeft gelukkig niet heel vaak last van krampjes, dat scheelt weer, maar ik ben dus bang dat we een miskoopje hebben gedaan We hebben de avent flessen, 6 stuks, en volgens mij krijgt ze weinig lucht binnen...
Heb je het wel al geprobeerd? Dan probeer je het toch eerst? Bij sommige baby's helpt het juist heel goed.
Heb het net om 21.00 door der flesje gedaan,omdat ze behoorlijke krampjes had (had het nog niet eerder zo gezien)...Ze slaapt nu, dus weet niet of het de cinababy is of dat de krampjes door het drinken zijn weggegaan... Ik wil het zowiezo wel een paar keer gebruiken om te zien of het helpt...
hier werkt de cinababy wanneer nodig, echt super! na een kwartiertje merk je dat ze echt rustiger werd en weer lekker ging/gaat slapen. Het is homeopatisch dus altijd beter voor je beeb dan infacol! maar je moet het wel even de tijd geven om in te laten werken (na een voeding of tussen de voedingen door, iig niet voor een voeding! en met een plastic babylepeltje geven)
Ok, dat geeft weer hoop haha... Maar beter is het dus om het na het flesje te geven? Bij Etos zeiden ze dat het best door het flesje mocht... Ze is pas 5 1/2 week oud, kan je het dan wel met een lepeltje geven?
ik heb het in huis gehaald de 4e dag na bevalling ivm krampjes toen en geef het nu nog zo nu en dan als het nodig is. en dan va lepeltje geven na voeding (dan werkt t beter dan voor of tijdens voeding) zelfde als volwassenen als je een vitaminepil neemt of een pijnstiller wordt ie beter opgenomen na het eten. Ons meisje kreeg al va geboorte afgekolfde melk va een lepeltje, ze zuigen dat er gewoon vanaf (lepeltje tegen bovenlipje aanhouden dan gaat mndje vanzelf open.) succes!
homeopatisch mag dan in jouw ogen beter zijn maar als het niet helpt en je hebt een gillend kind wat last heeft van krampen dan geef ik toch echt infacol en het werkte hier super ondanks dat het niet homeopatisch is heeft ze er volgens mij niets aan overgehouden
Difrax S-fles en Orthiflor start van Orthica, voordeel vond ik dat je het in de fles kan doen. Het is te koop bij reformwinkels, maar je kan het ook op internet vinden. Het is wel wat duurder, maar het werkt enorm goed!
Ik heb hier thuis Cinababy omdat op het moment van halen ze Infacol niet hadden bij de apotheek.Nu hoorde ik van mijn kraamhulp dat Infacol een prima werkend middel is,misschien wel sneller als Cinababy maar dat Infacol wel snel zorgt voor verstoppingen bij baby's en de Cinababy juist niet.
Dane heeft de eerste 2 maanden vreselijk last gehad van krampen. Infacol werkte bij hem beter dan Cinababy.
uiteraard moet het wel werken ja, als cinababy niet had gewerkkt had ik ook infacol geprobeerd! Maar mijn voorkeur gaat altijd eerst uit naar homepatisch, je moet het eerst een paar x proberen bij je uk om te zien f het werkt, het de tijd geven, dan kun je altijd nog naar de reguliere medicatie gaan.
hier altijd cinababy gebruikt!!! geweldig spul. kraamzorg raadde dit aan! mag je zo nodig 1 uur 3 druppels gebruiken. Gijs werd gelijk stil, kreeg het van een lepeltje.
Louise en Tygo hebben ook veel baat bij de Cinababy (gehad) en kregen het altijd van een lepeltje. Als je het door de fles doet en ze laten wat voeding staan, weet je dus niet hoeveel van de cinababy ze hebben binnengekregen.
hier werkte infacol perfect! las hierboven dat het bij iemand niet werkte en die heeft het terug gebracht maar lijkt me toch niet dat als zoiets niet werkt dan kan je het toch niet terugbrengen? ze nemen echt geen open verpakkingen terug toch?