Op zoek naar rompers met kraagje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by poema, Oct 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Ik ben op zoek naar rompers met een kraagje. Ik weet dat Petit Bateau ze heeft maar hier in de stad mogen ze die niet verkopen... Verder kan ik ze niet vinden. Niet bij de Hema, niet bij H&M. Bestaan ze wel? ;)
    Want dit brengt mij op nog een vraag: hoe doen jullie dit? Als je dochterbijvoorbeeld een vestje aan heeft waar een kraagje leuk bij is dan is het toch te warm om eerst een romper, dan shirt met kraagje en dan vest aan te doen? Vraag me af hoe andere moeders dit oplossen.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

online bestellen? (waarom mogen ze niet verkocht worden in jouw stad????)

3. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  4. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    De linkjes werken niet helaas...
    Ja gek he, in mijn stad mag die petit bateau ze niet in het assortiment hebben. Ze hadden er 'per ongeluk' vier hangen maar helaas niet de maat die ik moet hebben.

5. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o poema gewoon naar kleertjes.com gaan en dan petit bateau en ondergoed en rompers en de maat selecteren, ze hebben 3 verschillende

6. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    je kan ze wel gewoon bij de h&m halen hoor, tenminste in den bosch hangen ze er wel, moet je ff goed zoeken, en ze zijn wel wit dacht ik, Ik heb ze ook in de kast liggen

7. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Kon ze hier niet vinden bij de H&M. Maar misschien heb ik niet goed gekeken.
    Zal bij kleertjes.com even kijken! Bedankt voor de tip!

Maar dan nog vraag ik me af hoe anderen het doen met kraagjes enzo ;)

8. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    benneton heeft ze ook..

En hier hangt het er vanaf hoe koud/warm het is (niet zo'n goed geisoleerd huis.. ), dus ene keer 2 lagen andere keer 3.

9. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hai, ik ken het. Ben toch bang dat de meesten alleen een kaal t-shirtje mooi vinden, maar ik heb ook altijd wat kraagjes hangen hoor. Mijn dochter is nu wat ouder, maar toen ze nog rompers droeg had ze die van H&M aan, die gaan lang mee qua maat en ik kocht er meteen heel veel! ze hadden toen lichtroze en wit. En verder van Petit Bateau via Bimbambini.com, die hebben echt de grootste collectie.

Nu koop ik wel eens polo's met kraagjes bij cyrillus.com, een frans merk maar prima te bestellen.

Succes, Charlie

10. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hier ook bij de H&M. Ze hingen heel hoog aan een hangertje, dus wellicht dat je ze daarom over het hoofd hebt gezien?

11. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Petit Bateau kun je gewoon bij kleertjes.com kopen hoor.

12. MamaVanNina

Sep 1, 2010
    40
    0
    0
    Student pedagogiek (afstudeerfase)
    Amsterdam
    De Bijenkorf verkoopt ook veel kleding van Petit Bateau, misschien daar eens kijken? En anders eens op Marktplaats rond kijken, of als je geen tweedehandskleding wilt kopen, op andere online winkels zoeken?

13. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    Rainbowbabies heeft ze ook. Ze heten Rompolo's...

14. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Wow bedankt voor de tips dames! Denk dat ik ze online ga bestellen en nog een keer goed kijken bij de h&m!

15. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    Ik weet niet of je ook wel bij de wibra komt, maar die verkopen ook rompers met een kraagje.

16. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Ik heb de genoemde Rompolo van Rainbowbabies pas besteld voor dochter, ben er erg tevreden over.

17. magicA

magicA Lid

Oct 12, 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    En bij ZARA hebben ze ook leuke rompertjes met kraagjes...

18. fafje

fafje Niet meer actief

ik heb er 2 van de h&m...pfff hebben ze niet meer :(...zijn zooo fijn...en leuk onder een trui oid...hij kan ze nog maar heel even aan en daarna zijn ze te klein...ik ben ook opzoek!!

19. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Ik moest ook gelijk aan de H&M denken, vorige week nog geweest en heb ze daar ook zien hangen.
    Veel keus was het niet maar ze hebben ze wel :)

20. Ik heb er gisteren ook 1 bij de H&M gekocht, met een spijkerstof kraag en boorden.

En eentje in het licht blauw bij Esprit.

Share This Page