Dat ben ik geweest die dat gezegd heeft. Ik had twee verpakkingen en na een week of anderhalf geprobeerd te hebben zag ik geen enkel verschil in mijn ogen werkte het niet. Ik heb gebeld met mijn verhaal naar de etos en het was geen probleem mocht het terugbrengen. Ik dacht zelf ook dan kan ik alleen die dichte verpakking terug brengen maar zelfs de open verpakking werd vergoed.
dat is wel netjes zeg! ik dacht al hoe kan je nou een open verpakking terug brengen, maar als je dan je geld terug krijgt is het toch een niet goed geld terug garantie hahah.
ik heb infacol geprobeerd, maar heeft hier niets geholpen. Denk dat het per kindje verschillend is/kan zijn
infacol werkt hier ook uitstekend. Probeerde het laatst af te bouwen om te zien of de krampenperiode voorbij was, maar na ongeveer 3 a 4 dagen halve pipetjes heeft ze 2 avonden vol krampen gehad dus zijn we weer gewoon begonnen en geen enkele dag met krampen meer gehad. Fantastisch dus! Zou wel graag zonder willen, maar weet niet zo goed wanneer ik nu weer zal proberen af te bouwen. Iemand enig idee...? Wanneer zou die krampenperiode over zijn?
hier ook infacol, en die moet wel voor de voeding toch? staat in iedergeval op de verpakking. Ze vind het wel verschrikkelijk vies trouwens.
Hier werkte infacol heel goed. Cinababy word door verloskundige (hier in de buurt) niet meer geadviseerd omdat er alcohol in zit verwerkt.
Hier ook infacol, merk dat de kleine nog wel last heeft van krampjes, maar al een stuk minder, gebruik het nu een week ongeveer. Ook hier bewust niet gekozen voor cinababy vanwege de alcohol.
Nou, op dit moment lijkt de cinababy toch zijn werk te doen...Enne, als er inderdaad alcohol in zit...Dat verklaart dat ze er zo lekker op slaapt haha
Ik heb met de cinababy snel het idee gehad dat het werkte...Volgens mij moet dat met infacol ook zo zijn...
Bij Jesper werkten beide niet... Wij hebben toen Sab Simplex gehaad, alleen verkrijgbaar in Duitsland (wonen dicht bij de grens). Echt wondermiddel. Volgens mij werd het hier op zp ook aangeraden door deskundigen. Wij hadden er meerdere goede verhalen over gehoord en idd, het hielp binnen een dag! Mocht de volgende week zoveel last van krampjes krijgen, dan gaan we dat weer meteen gerbuiken!
ik geef borstvoeding nu 3 maanden en bij krampjes geef ik cinababy.vanaf het begin heeft dit heel goed geholpen!!het heeft geen bijwerkingen en dat is wel zo prettig...een druppeltje op je pink en lekker laten zuigen!hij is meteen stil bij mij!
Cinababy hielp bij ons meisje niet echt bij haar krampjes, dus toen zijn we overgestapt op Infacol en dat leek wel wat meer te helpen. Helemaal weg krijg je het volgens mij toch nooit. Hoe zielig het is voor die kleintjes, het hoort er helaas toch ook een beetje bij... Overigens bestaat Cinababy voor een groot deel ook uit alcohol, dus op zich is het niet gek dat die kleintjes er rustiger van worden en in slaap kunnen vallen. Ik vond het niet zo'n lekker idee om mijn kindje alcohol toe te dienen, of het nou homeopathisch is of niet, dus vandaar dat we liever toch overgingen op Infacol. Succes in ieder geval! In de meeste gevallen is het na een maand of drie weer voorbij...
Beide werkten hier, eerst infacol gebruikt dat werkt wel snel maar ik wilde liever cinababy gebruiken omdat het homeopatisch is, dat werkte na ongeveer 2 dagen. Met 3 maanden zijn we ermee gestopt en toen waren de krampen weg... Succes, wat is het toch zielig die krampjes...
Hier ook eerst infacol gebruikt, maar onze dochter ging hier zo ontzettend van aan de diarree dat we zijn over gestapt op cinababy. Heb ook niet echt het idee dat het werkt, dus vrees dat we er doorheen moeten.
is een heel erg klein te verwaarlozen percentage alcohol hoor! elk medicijn heeft wel stoffen die niet echt goed zijn voor een mens laat staan voor baby's en infacol schijnt wel meer bijwerkingen te hebben...