Hoi meiden, Ik vond het gisteren en vandaag (tussen de buien door) toch alweer vrij fris worden... het is al weer bijna november... Nou heb ik vanmiddag de voetenzak van de bugaboo van zolder gehaald en ga hem morgen even lekker wassen. Zal ik hem al in de wagen doen of is dat nog een beetje vroeg? x Deb
Ik ga hem morgen ook weer in de wagen doen, heb hem gisteren gewassen maar hij was nog niet helemaal droog vanmiddag. Schoonmoeder was gaan wandelen met C en ze had ijskoude voetjes toen ze terugkwamen dus morgen de zak in de wagen! Is nog wel wat vroeg, maar de temperatuur is ook laag voor de tijd van het jaar dus tja...
tsja, hier zit ie er al een tijdje in maar ons humpie is nog niet zo oud en zit pas in het zitgedeelte toen ze nog in de bak lag volstond een lakentje of dekentje maar in de 'grote'wagen vind ik het toch wel koud voor ons meisje
Ik ga 'm morgen wassen en dan gaat de voetenzak weer in de Bugaboo. Ik vind het toch echt al wel fris hoor, zeker met maillot-beentjes.
Ja hier zit ie er al weer in.. paar dagen geleden uit de kast gehaald, lekker gewassen en op de Bugaboo gedaan..Alleen slofjes werkte niet meer, had meneer alsnog koude voetjes en beentjes.. Nu niet meer Hij heeft het heerlijk warm.. Lenn heeft dan geen dikke winterjas aan, maar een warm vest anders wordt het wel erg warm..
Noa ligt wel al in de lodger. Wel zonder binnenzak nog, maar toch. Zo is ze in ieder geval lekker warm.
Ja ik had het er toevallig met mijn man over, maar wij hebben echt een vervelende voetenzak. Die is van Maxicosi met 2 benen eraan, is echt niet makkelijk.
Voor mijn dochtertje (5,5 maand) zit ie er een week of 2 in (toen het onder de 15 graden werd structureel). Mijn zoontje (26 maanden) heeft geen voetenzak meer maar die kan ook prima lopen en de buggy is dus om te rusten etc Ik zou nu voor kindjes die langere tijd in buggies zitten zeker de voetenzak erin doen. Het is tenslotte behoorlijk fris als je stil zit.
ik heb geen voetenzak maar gebruik gewoon een dikke fleece deken, en ze voelt altijd warm aan als ik haar er uit haal dus ik ga ook geen voetenzak kopen.
Bij ons zit de lodger sinds dit weekend ook in de wandelwagen. Wel zonder binnen binnenzak. Stijn zit er lekker warm bij. Hij heeft zijn winterjas nog niet aan maar wel een lekker dik vest.
Wij hebben een lodger en die zit er al weer een paar weken in. Ook zonder het binnenvachtje. En T heeft ook een warm vest aan en zolang hij m ophoudt ook een muts (maar niet zoveel haar). Zn winterjas is meer iets voor op de fiets.
ik heb de onderkant er al wel inzitten, en op echt koude dagen rits ik de bovenkant erop. zo zit ie iig al lekker warm.
Van de Mura? Kun je die niet aan elkaar ritsen? Ik moet 'm nog uit de verpakking halen maar ik dacht dat ik dat gezien had.
Hier zit hij er al een tijdje in. Als het te warm is haal ik de bovenkant eraf. Maar ik vind dat het met deze temperaturen best kan. Ze hebben nog geen schoentjes aan en liggen stil in de wandelwagen dus dat is best fris.
Ja vervelend is ie hè? Ik twijfel of ik hem er wel weer in doe. Onze meid heeft nu een winterjas aan en gewone schoenen. Dat is voorlopig wel goed genoeg. Nee die kun je niet aan elkaar ritsen (ons model is van 2008 ). De 'pijpen'van de voetenzak kun je wel aan elkaar doen met drukknopen die er aan zitten, maar je kunt er niet 1 zak van maken, snap je. Ook het bovenste deel vind ik niet handig.
Bij ons voetenzak al ruim 2 weken erin. Kreeg van mijn moeder de tip dat wanneer je zelf een winterjas aandoet, je de voetenzak ook erin kan doen. Ik heb hem trouwens wel half teruggeslagen en dan een dik jasje aan.