Wij hadden eerst cinababy en dat had echt een week inwerk tijd. Op een gegeven moment was ie een keer op op een zondag en beide zkh hier in de buurt hadden alleen Infacol dus toen dat maar gehaald omdat ik hem niet een hele dag en nacht met krampjes wilde laten zitten. Dus toen Infacol en niets anders meer genomen. Werkte vvele malen beter dan cinababy. @Cyntje: Gewoon goed naar je kindje kijken. Ik vergat het op een gegeven moment ook soms en merkte dan ook dat hij geen krampjes had. Toen heb ik een hele tijd alleen de laatste 2 voedingen (18.30 en 22.30) wel nog gegeven zodat hij er iig snachts dan geen last meer van had. Merk je dat je kindje dan wel wat last heeft dan misschien nog bij 3 voedingen geven.
Eerste heb ik infacol gebruikt, maar maud raakte er verstopt van. Schijnt vaker voor te komen volgens de HA. Hierna Cinnababy, en dat werkte als een zonnetje.
Hier heeft Infacol de darmpjes stil gelegd. Na 21 dagen geen ontlasting ging de arts luisteren en was er geen enkele activiteit waar te nemen. Dus toen moest ze aan de Lactulose, waardoor ze nog vééél meer krampen kreeg. Ik vind het zelf dus rotspul.
Wij hebben even Cinababy gebruikt. Krampjes werden wel iets minder maar zoon ging er ook van spugen. Gelukkig waren met 6 weekjes de krampjes ook over. Bij een eventueel volgend kindje zou ik niets gebruiken, alleen masseren.
Hier was infacol geen succes. Cinababy helpt wel goed. Gebruik het alleen als hij echt erge krampjes heeft. 3 druppels op zijn speentje en dat sabbelt hij dan lekker op. Werkt perfect.
hier 2 weken infacol gebruikt maar werkte niet, kleine onwijze krampen! nu sinds paar dagen cinababy en wat een verschil, echt een rustig en tevreden meisje. tuurlijk nog wel wat last van kramp maar dat is echt niks in vergelijking met daarvoor! krampen worden hier mede veroorzaakt door medicijnen tegen reflux.
Infacol werkte hier eerst wel, toen werden de krampjes er juist erger door. Toen overgestapt naar cinababy, dat werkte echt super!
TS, ik zou gewoon infacol proberen, baat het niet dan schaadt het ook niet.. Infacol hielp hier super, Mart had zo'n krampjes, echt zielig! Vanaf een week of 3 tot 8 infacol gebruikt voor elke voeding, tussen week 8-9 alleen 's avonds, en nu is het niet meer nodig. Succes!