Cinababy vraagjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Elleke, 1 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Ons ventje van 2, 5 week is de laatste tijd wat onrustig, vooral s avonds en s nachts. Hij is dan ook heel wakker. Gisteravond wilde hij niks, hij huilde maar, maar wilde zijn speen niet en ploeg met zijn armpjes in het rond, sabbelde dan weer..
    Nu dacht ik: zou hij krampjes kunnen hebben? Hij heeft wel veel ontlasting, maar geel en wat dunnig. Nu hoorde ik dat je Cinababy standaard mag geven? Klopt dit en iemand ervaring hiermee? En wat als ik het geef en misschien geen krampjes zijn

2. KimK

KimK Niet meer actief

Ik vind het niet als krampjes klinken eerlijk gezegd. Maar volgens mij mag je Cinebaby inderdaad altijd geven maar zijn er nu eenmaal geen wondermiddelen voor krampjes, tenzij ze door iets medisch worden veroorzaakt. Is inbakeren een idee? Ondat hij zo maait? Daar houdt hij zichzelf misschien mee uit zijn slaap?

3. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    Toen onze dochter krampjes had merkte ik dat vooral aan plotseling overstrekken.

Wij hebben hier cinnababy gebruikt en dat bracht wel wat verlichting. Dochter vond er ook een lekkere smaak aan zitten want kon na het geven van de druppels echt lang op haar speen sabbelen ;)

Mochten het geen krampjes zijn en je geeft cinababy kan dat denk ik geen kwaad, zolang je de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid maar niet overschrijdt.

In cinababy zit trouwens wel alcohol. Zelf had ik daar niet zo problemen mee, maar er zijn veel vrouwen die er principiele bezwaren tegen hebben dus wilde je er wel even op wijzen.

4. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Mijn zoontje heeft ook heel erg veel last gehad van krampjes. Heb cinababy geprobeerd en Infacol. Had niet echt het idee dat het veel hielp.

5. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Klinkt bij mij ook niet als krampjes, want dan gaan ze idd overstrekken en schoppen met de beentjes.
    Dat hij s avonds wakker is kan goed komen doordat ze nog geen dag en nacht ritme hebben.
    Je zou kunnen inbakeren, ik had altijd een puckababy. Erg handig! Maar een hydrofiele doek kan ook.
    Cinababy hielp hier trouwens best goed. Beter dan infacol.

Oh ja, ik weet niet of je bv geeft, maar de kleur ontlasting maakt niet zo veel uit.

6. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Ik denk dat hij gewoon mamahonger heeft, lekker veel bij je houden en bijvoorbeeld in de draagdoek houden. Heb ik de eerste weken ook veel gedaan, dan voelen ze zich goed geborgen, en volgens mij werpt het nu zijn vruchten af. Mijn dochter doet zonder morren haar slaapjes en kan goed zelfstandig spelen.

7. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt mij meer op huiluurtjes.
    Hier was de oplossing een draagdoek. Dicht tegen me aan en dan was het zo over.
    Als je denkt dat het krampjes zijn probeer je toch gewoon wat? Hier werkte infacol als een trein! Vanaf 2 of 3 weken had ze last van krampen. En door de infacol verdwenen die helemaal.

Succes!! Lastig als zoon kleintje onrustig is en huilt en je niet precies weet wat er aan de hand is.

8. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Krampjes lijkt het idd niet op.

Huiluurtjes kan beter...
    Ik zou nket te snel naar iets grijpen als je niet zeker bent...

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Lijkt mij mamahonger en clusterbehoefte. Gewoon lekker tegen je aanhouden en zo laten slapen, of aanleggen.

Deel Deze Pagina