Mijn zoon is een lange smalle lijs Bij de geboorte was het een smal poppie qua gewicht maar wel 54 cm Hij is bijna 64 cm en bijna 3 1/2 maand oud Nu vind hij het heerlijk in de kinderwagen, de bugaboo maar hij ligt zowat met zijn hoofd aan het einde Hij is te jong voor een wandelwagen Andere vrouwen die dit ook hebben ervaren en wat gedaan? maxicosi op het onderstel?? en dat gewoon gebruiken
Hier dus hetzelfde probleem... Mijn zoon is nu al 65,5 cm.... Tegen mij zeiden ze dat ik misschien eens kon proberen iets onder zijn hoofdje te leggen zodat hij wat rechterop kon liggen en zo wat ruimte wint? Hij zal toch echt nog even in de wagenbak moeten zeg... Maar ja die lange mannen van ons he Hier was hij trouwens ook 54 cm bij de geboorte
Ik krijg hetzelfde probleem ons binkie is 7195 gram en 60 cm wordt wel erg krap. Ik vind de maxicosi niet fijn om hem daar lang in te doen omdat hij in zo,n houding ligt en niet plat. Dus ik lees graag mee!
De Bugaboo heeft ook een zitje wat helemaal plat kan. Dat zou dus ook een optie zijn. Denk dat dat beter is als in de maxi cosi....
Wij zijn met 3.5 maand over gegaan op dr wandelwagen inzet en die dan helemaal plat leggen. Wagenbak paste toen echt niet meer, zat er behoorlijk in opgepropt. Toen hij overging was wandelen weer een stuk leuker. Geen mopperend kind omdat hij zich helemaal klem duwde tegen de bovenwand. Ik zou niet je maxicosi als wandelwagen gaan gebruiken. Slecht voor het ruggetje als ze lang in die houding zitten. Dus als je wandelwagen helemaal plat kan kun je het zo proberen.
Mijn dochtertje is ook zo'n grote en hier ook bugaboo. Het is op zich niet zo erg als ze zo lang zijn, meestal liggen ze toch wel een beetje met opgetrokken beentjes. Ik probeer het zelf zo lang mogelijk te rekken, ik zou niet met de maxi cosi gaan wandelen hoor, dan zou ik nog eerder het wandelwagen gedeelte gaan gebruiken en die helemaal plat leggen. Lijkt me een heel stuk comfortabeler plus dat t niet erg goed is om lang achter elkaar in de mc te liggen. Ik denk dat het hier lastig wordt om het tot 6 maanden vol te houden in de wagenbak maar ik hoop wel zo lang mogelijk!
Hoe vaak liggen kindjes gestrekt? En als het echt niet meer gaat, dan inderdaad wandelwagen zo plat mogelijk. Hier is de oudste met bijna 5 maanden over gegaan naar het wandelwagendeel (geen Bugaboo - ze was 56 cm bij de geboorte en met 3 maanden 66,5 cm, daarna groeide ze gelukkig wat minder hard ).
Bij mij kan het wandelgedeelte dus niet plat... Hij moet het er nog maar even mee doen tenzij het echt te erg wordt natuurlijk...
Dit! Onze jongste lag er zo zelfs in tot een maand of 8,5 en over de 70cm. Beentjes krom en ging prima. Was dat ze ging zitten anders had ze er nog wel langer in kunnen liggen haha.
Mijn zoon ligt inderdaad met opgetrokken beentjes zoals alle baby's Nu heeft hij de neiging net als in zijn bedje om zijn hakken in het matrasje te zetten en zich omhoog te duwen. Vind hem in bed ook onder zijn dekentje vandaan en lol dat hij heeft. Maar lachen naar zijn mama en papa Ik probeer het zo lang mogelijk vol te houden want wandelwagen is echt te vroeg. Geen idee eigenlijk of de bugaboo wandelwagen helemaal plat kan. Maar eens gaan zoeken
Maar die bak is toch wel langer dan 64cm? Hier ook zo'n lange vent van nu 60cm maar hij past nog redelijk ruim in de bak en zal er de komende maanden ook nog mee moeten doen. Mijn dochter ging er met ongeveer 70cm uit... En inderdaad: benen maar optrekken!
Hij past er nog wel in met opgetrokken beentjes. Maar door het omhoogduwen van zichzelf zit hij met zijn hoofdje gezellig aan de bovenkant. Ik zie tegenwoordig heel veel kleine baby's in een maxi cosi op de kinderwagen En met klein bedoel ik 2 maanden en zelfs kleiner
Mutseart... Wordt nu niet meer verkocht maar is eigenlijk een broertje van mutsy... En nee hij kan niet plat...heb m al een tijdje en ook gebruikt voor de meiden.
Tussen redelijk plat en plat zit echt nog een groot verschil. Ik had een quinny maar die kon niet echt plat plat die bleef iets omhoog staan. En de beentjes iets omhoog dus dat is echt niet ideaal
Doe dit alleen voor heel korte stukjes: vanuit auto even een klein boodschapje oid. Was vorige week in dierentuin en daar zag ik ook iemand met heeeel jonge baby (max 2wkn schat ik) in de mc rondrijden. Lijkt me voor zo'n kindje ook niet comfortabel... Dan kan ik genieten van mijn ventje languit slapen in zijn kinderwagenbak!