Wat te doen in omgeving van Oirschot?

Discussion in 'De lounge' started by konijntjeislief, Apr 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. konijntjeislief

konijntjeislief Actief lid

Apr 13, 2010
    235
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo allemaal!

dit weekend gaan we een weekend weg met vrienden (zonder kinderen :) :) ) naar Oirschot. Zaterdag hebben we al wel wat ideeen om te doen, maar zondag nog niet. Want dan gaat het regenen. In eerste instantie wilden wel naar Safaripark Beekse Bergen gaan, maar ik heb geen idee of dat met regen wel wat is. Op de site zie ik dat je ook met een bus over het park rijden. Is dat wel wat?

Heeft iemand misschien nog andere ideeen om te doen in de omgeving van Oirschot? Met een straal van max. 25 km...

Ben trouwens benieuwd hoe ik dat ga beleven zonder de kinderen. Ik denk dat ik mezelf moet gaan inhouden om niet continue naar opa en oma te bellen om te vragen hoe het met de kids gaat ;)

alvast bedankt voor het meedenken meiden!

2. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

Apr 8, 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Naar Eindhoven, daar is het zondag koopzondag.

3. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    in oirschot hebben ze hele gezellige kroegjes ;)

4. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Heerlijk gaan eten bij mn favo restaurant onze wereld in spoordonk

5. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ow bah Onze wereld vind ik juist niets hihi... tenminste, niet op zaterdag avond. :p Zou dan liever in Eindhoven gaan eten, bij Sizzling bijvoorbeeld...

Is de Efteling niet wat?
    En idd is het koopzondag in Eindhoven.

6. konijntjeislief

konijntjeislief Actief lid

Apr 13, 2010
    235
    0
    16
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reacties! Efteling... als het dan regent dan is dat denk ik 3x niks. Maar koopzondag in Eindhoven is natuurlijk een goed idee :)

Maar wat zijn dat voor restaurants die jullie noemden?

7. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Onze wereld is zo'n wok restaurant, maar ik ben zelf 2 x op zaterdagavond geweest en kreeg zon vreetschuur gevoel erbij... niet mijn stijl, zeg maar.
    Sizzling is mijn favoriete restaurant; www.restaurantsizzling.nl :D Reserveren is wel slim als je daar heen wilt, en telefonisch, via internet gaat het vaak mis...

8. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    nee spare-ribs eten bij de longhorn....nergens hebben ze lekkerdere spare ribs

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Bij de Efteling zijn bijna alle rijen goed overdekt. Sterker nog, als het regent is het rustig en kun je overal lekker doorlopen. Als je gaat shoppen in Eindhoven wordt je ook nat tussen de winkels door ;)

Als het mooi weer is en je houdt van de natuur, kun je de hei op. Moet je wel oppassen dat je niet overreden wordt door een tank ;)

Share This Page