wat is er te beleven in apeldoorn

Discussion in 'De lounge' started by Sila24, Mar 31, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

we gaan voor een dagje naar apeldoorn.....maar waar kunnen we heen ? is er veel te beleven in het centrum?

2. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Als ik aan apeldoorn denk denk ik aan de apenheul zo leuk !!

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja die zag ik ook, maar is dat ook leuk voor een (nog)kinderloze stel? ik dacht dat het meer voor kinderen was?

4. Roes

Roes Fanatiek lid

Oct 9, 2009
    1,791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    mwoh..het centrum is niet spectacular..wat winkels in een "recht toe recht aan straat" ja de Apenheul is en blijft leuk...ook een wandeling in Berg&Bos zelf is mooi. Met een zonnetje is het lekker liggen in het gras van het oranjepark en dan is er nog museumpie het Loo (moet je van houden). Je kan nog even kijkje nemen bij het herdenkingsmonument van de aanslag in 2009
    waarom hebben jullie voor Apeldoorn gekozen?

5. Roes

Roes Fanatiek lid

Oct 9, 2009
    1,791
    0
    0
    Gelderland
    ohw ja en dan is er nog het CODA museum, ben ik nog nooit geweest maar volgens mij is er op internet wel wat over te vinden
    Er zijn trouwens voldoende leuke koffie/thee en lunch tentjes te vinden..dus je inwendige mens kan goed aan haar trekken komen :)

6. Roes

Roes Fanatiek lid

Oct 9, 2009
    1,791
    0
    0
    Gelderland
    nee joh is ook leuk voor 2!! tenminste dat vonden wij met zn 2 wel. Nu we met zn 3tjes zijn heb ik een abbo genomen...zo leuk is het! vooral nu er al weer wat kleintjes zijn zoooooooooooow lieff

7. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ben ook nog kinderloos maar vond het altijd geweldig te gaan :D Ben een echte dierenliefhebber !

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

roes thanx dan gaan we zeker naar de apenheul..ja vandaag was de laatste boekingsdata van de hotelbon..ik vond het ook zonde om niet te boeken en ik dacht apeldoorn is niet zo ver weg..

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    gezellig op visite bij andere zp'ers :p haha grapje..

Centrum is niet zo heel veel aan vind ik zelf.. Apenheul is wel heel erg leuk, ook voor kinderloos.(mn vriend en ik gaan volgend weekend ook weer :) )

Er zijn al best wat babyaapjes dus dat is altijd leuk :)

verder berg en bos zelf is ook leuk om doorheen te wandelen. paleis het loo ook wel.

10. Roes

Roes Fanatiek lid

Oct 9, 2009
    1,791
    0
    0
    Gelderland
    aha...idd zonde om niet te boeken, nou wie weet lopen we morgen langs elkaar heen hahahhaa...met beetje lekker weer ga ik mn pas ophalen en gaak gelijk op kraamvisite bij de beessies!
    wij hebben weleens paar van die apen in onze tuin..nou ja tuin....ze hebben weleens in de (hele hoge) bomen gezeten. Waren ze ontsnapt hahahhahhaha...(we woonden toen nog dichterbij de apenheul dan nu het geval is) best grappig om te zien..:)
    Nou heel veel plezier en laat me eens weten of je het leuk gevonden heb als je wilt...!

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey roes, das grappig apen in de tuin :d en ja ik heb op de site gezien dat er veel nieuwe baby aapjes zijn geboren echt leuk he:D

Ik heb geboekt op 2mei , je moest voor 1 april boeken anders was die hotelbon niet geldig dus vandaar.

12. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik vind het shoppen in de oranjerie ook erg leuk! vergeleken bij hier dan he....vind het shoppen in apeldoorn gewoon erg leuk!!!
    en ja de apenheul... of paleis het loo.

13. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    ik woon een paar dorpjes verder op, maar vind apeldoorn nog altijd leuk om te shoppen... en als het lekker weer is kun je er heerlijk op gezellige terrassjes zitten.
    ook bij de apenheul zijn wij regelmatig zonder kids geweest, en dan gelijk even de toren beklimmen (is op het stuk in het park voor de apenheul, als je al binnen de poorten bent)
    misschien is er nog een leuke theatervoorstelling in orpheus?
    euhm, paleis het loo??
    verder weet ik eigenlijk weinig meer op te noemen...
    veel plezier!

14. Delight

Delight Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Of gewoon shoppen..:D

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

thanx allemaal voor ideen, ik denk dat we naar de apenheul gaan en dan s'avonds ergens eten of terrasje pakken, ligt maar net aan het weer en dan is de dag al om.

16. liane

liane Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    3,349
    0
    36
    Female
    Het bbq restaurant in apeldoorn is erg goed! Misschien iets om daar te gaan eten ;)

17. Roes

Roes Fanatiek lid

Oct 9, 2009
    1,791
    0
    0
    Gelderland
    Don Quichot...lekker maar wel wat prijzig...of de tapas aan de nieuwstraat..

18. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
  19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    tapas aan de nieuwstraat (ramblas) moet je wel reserveren.. die zit snel vol. Catalunia (ook tapas zelfde eigenaar als ramblas) en vlakbij de bieb zit mnder snel vol..

el popo (mexicaans) ook erg lekker! manzo en babbel ook, manzo is wel wat duurder. (maar goeie kok daar ;) )

El torro is ook erg lekker!! (mex/argentijns geloof ik)

20. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Bij Finnigans (irish pub) kun je ook lekker eten!

Share This Page