In het kader van bezuinigen wil ik gaan kijken of mijn verzekeringen voordelig zijn. Naast de prijs is ook de kwaliteit/service belangrijk. Het gaat om inboedel- aansprakelijkheidsverzekering ed. Waar ben jij verzekerd en ben je tevreden?
ik zit bij unive. en ben er erg tevreden over. qua prijs lukt het me niet om het elders goedkoper te krijgen.
Ik heb een inboedel, aansprakelijkheid, arbeidsongeschiktheid, overlijdens- en zorgverzekering. Verder ben ik er lekker klaar mee met dat betalen - ik heb ook geen rechtsbijstandverzekering in verband met de financiën, omdat ik met een pro deo advocaat hopelijk ook wel ver kom. Mocht het nodig zijn dan... De verzekeringen lopen bij ABN AMRO, Dela en Menzis. Ben er blij mee!
Bij ZLM: *aansprakelijkheid *opstal *inboedel *rechtsbijstand voor: (internet)aankopen, wonen, verkeer, overheid, medische fouten, familierecht. Kosten: ongeveer 35 euro per maand De auto's zijn verzekerd bij Polis Direct.
Daar waar de polisvoorwaarden/prijs het gunstigste is.. Op dit moment Unigarant, ASR en Aegon. Ik werk als adviseur bij een tussenpersoon dus kijk ook regelmatig voor mezelf of het voordelig is om te switchen.
Interpolis. Rechtsbijstand, inboedel, opstal, doorlopende reisverzekering, aansprakelijkheidsverzekering, caravan verzekering en 2 auto's all risk. Even uit mijn hoofd Betalen rond de 120 euro pm. Pakket korting en korting via werkgever. Zaten eerst bij zlm, maar Interpolis bleek goedkoper voor ons.
Hier alles (ook de zorgverzekering) bij Interpolis. Misschien niet de aller, aller goedkoopste maar het gemak om alles bij 1 maatschappij te hebben is ons ook wat waard
Bij Aegon de inboedelverzekering goed en goedkoop! Rechtsbijstand bij klaverblad. Ik werk/loop stage bij een assurantiekantoor dus wel extra kortingen gehad..
Aansprakelijkheid, rechtsbijstand, woonhuis, inboedel, en 2 auto's (all risk) verzekerd bij www.verzekeruzelf.nl voor 95 euro per maand. Alles uitgebreid verzekerd en als we schade hadden binnen een week het geld op onze rekening. Dit is een internet verzekeraar, dus je moet wel alles online doen en zelf regelen. Zelf je verzekering aanvragen, wijzigen of beëindigen. Je kunt m daar trouwens ook iedere dag stopzetten als je zou willen, dus je zit er nooit aan vast, dat vonden wij sowieso wel fijn. Zorgverzekering hebben we bij Interpolis, tevreden, maar niet super goedkoop ofzo (240 euro per maand voor 2 volwassenen, kind is gratis).
Bij Reaal de inboedel etc. Daar vooral niet verzekeren!!! Prima hoor, tot je wat hebt. Ze wilden ons 3 weken laten wachten op een expert om de waterschade te bekijken met een open en beschimmelde douchewand.. leuk met 2 kindertjes ook dus na een haarfijne uitleg staat er nu morgen iemand op de stoep... en als het afgerond is gaat onze tussenpersoon het pakket bij een ander neerzetten.
Auto bij Ohra. inboedel en aansprakelijkheid bij Centraal Beheer. Onszelf bij Menzis, eind dit jaar overstappen naar de goedkoopste.
Auto bij ZLM, uitvaartverzekeringen bij DELA, inboedel, aansprakelijkheid, reis en rdchtsbijstand verzekering bij Interplolis.