Hoi ladies Eind augustus trouwen onze beste vrienden en wij zijn daggasten (mijn man ook getuige) na de hele zwangerschap en kraamtijd (lees: joggingbroek en knot op hoofd) heb ik zin om weer eens echt moeite te doen om er fantastisch uit te zien alleen... Ik heb echt weinig verstand van wat leuk is en nu dat ik nog steeds pak m beet 10 kilo zwaarder ben (rondom buik) vind ik het helemaal lastig. Heeft iemand tips of voorbeelden van leuke jurkjes die goed passen bij iemand die normaal postuur heeft, maar net iets te veel babyvet nog? Of waar ik in regio Rotterdam een winkel kan vinden waar er ruim voldoende keuze is? Alvast heel erg bedankt!
Goed ondergoed is de basis! En een A-lijnjurkje met een kort jasje, blouse o.i.d. Feestelijk en waarschijnlijk ook comfortabel.
Ah bedankt voor de tips! Ik durf niet goed van een site te bestellen omdat m'n figuur beetje 'gek' is heb dus liever een winkel waar ik kan passen. Steps is een goed idee! Die zit hier in de stad
Absoluut steps! Daar droeg ik ook een jurkje van naar mijn eigen babyborrel, 6 weken na de bevalling. Heb onder het (best strakke) jurkje een goede corrigerende onderbroek gedragen. Is dat babyvet meteen goed verdeeld
Een a-lijn jurkje is dan misschien inderdaad de fijnste optie, draagt ook lekker licht je kan ook even kijken bij New Look (hebben ze ook heeeeeele gave schoenen voor een leuke prijs )
Hihi A lijn dus Zwart is misschien niet zo leuk voor een bruiloft... New look ken ik niet, zit dat ook in Rotterdam?
Ik ben voor de bruiloft van mijn broertje heel goed geslaagd bij de P&C in Amsterdam. In Rotterdam zit er ook 1 in het centrum (pal tegenover de v&d) en daar hebben ze een hele uitgebreide afdeling met feestjurken. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen!
Ja, schuin tegenover de mediamarkt. Aan je linkerkant als je aan de zijde van de koopgoot staat waar de Bijenkorf is.
Hier sluit ik me bij aan! Ik ben hier ook ontzettend goed geholpen door een verkoopster. Ze kwam met dingen aan die ik vroeg, maar ook met dingen die ik zelf niet gepakt zou hebben, maar bleef daarbij wél binnen mijn aangegeven budget en lette op mijn probleem zones . Ik ga hier zéker weer heen als ik echt wat sjieks/feestelijks moet hebben! Ik ben dol op vintage jurken, met name van succubus- maar bij P&C kun je vanalles gewoon passen- aanraken en dat is toch ook wel heel praktisch!
Goeie tip van p&c! Had ik nog niet aan gedacht, moet zeggen dat dat ook een winkel is waar ik normaal gesproken nooit kom Fijn meiden! Hier kan ik wat mee Ik denk ook te weten waar new look zit! Bedankt !
New Look zit er niet meer Tenzij ze inmiddels heropend zijn, maar pas geleden was hij volgens mij echt weg. Steps is zeker een goede, op de Lijnbaan hebben ze veel jurkjes (ook de limited editions). Steps op de Korte Lijnbaan is eruit volgens mij. Was pasgeleden een outlet geworden, omdat ze gingen sluiten. Maar ik zou toch even langslopen om te kijken of het er nog zit als outlet, wie weet tref je het wel. P&C hebben ze heeeeel veel jurken haha. Zelf nooit wat gekocht, maar zou me daar best kunnen vermaken