Feestjurk bruiloft tips?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mississippi, 22 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hoi ladies

Eind augustus trouwen onze beste vrienden en wij zijn daggasten (mijn man ook getuige) na de hele zwangerschap en kraamtijd (lees: joggingbroek en knot op hoofd) heb ik zin om weer eens echt moeite te doen om er fantastisch uit te zien :D alleen... Ik heb echt weinig verstand van wat leuk is en nu dat ik nog steeds pak m beet 10 kilo zwaarder ben (rondom buik) vind ik het helemaal lastig. Heeft iemand tips of voorbeelden van leuke jurkjes die goed passen bij iemand die normaal postuur heeft, maar net iets te veel babyvet nog?

Of waar ik in regio Rotterdam een winkel kan vinden waar er ruim voldoende keuze is?

Alvast heel erg bedankt!

2. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Absoluut steps! Ook voor casual kleding hebben ze erg mooie, comfortabele kleding.

3. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit dus! Ik zou naar een A-lijn jurkje kijken dan.

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Kijk eens op de websites van Asos en Lipsy, daar slaag ik vaak.

5. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Goed ondergoed is de basis! En een A-lijnjurkje met een kort jasje, blouse o.i.d. Feestelijk en waarschijnlijk ook comfortabel.

6. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Kijk eens op de website van TopVintage :)

7. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ah bedankt voor de tips! Ik durf niet goed van een site te bestellen omdat m'n figuur beetje 'gek' is heb dus liever een winkel waar ik kan passen. Steps is een goed idee! Die zit hier in de stad :)

8. augustus

augustus Niet meer actief

Bijenkorf, alle merken op een rij ;)

9. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Absoluut steps! Daar droeg ik ook een jurkje van naar mijn eigen babyborrel, 6 weken na de bevalling. Heb onder het (best strakke) jurkje een goede corrigerende onderbroek gedragen. Is dat babyvet meteen goed verdeeld ;)

10. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een a-lijn jurkje is dan misschien inderdaad de fijnste optie, draagt ook lekker licht :) je kan ook even kijken bij New Look (hebben ze ook heeeeeele gave schoenen voor een leuke prijs :D)

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Steps, en idd A-lijn :)

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja!
    Of een little black dress. En dan zo'n broekje er onder, die je buik strak trekt ;)

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hihi A lijn dus :D

Zwart is misschien niet zo leuk voor een bruiloft...
    New look ken ik niet, zit dat ook in Rotterdam?

14. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben voor de bruiloft van mijn broertje heel goed geslaagd bij de P&C in Amsterdam. In Rotterdam zit er ook 1 in het centrum (pal tegenover de v&d) en daar hebben ze een hele uitgebreide afdeling met feestjurken. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen!

15. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, schuin tegenover de mediamarkt. Aan je linkerkant als je aan de zijde van de koopgoot staat waar de Bijenkorf is.

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hier sluit ik me bij aan! Ik ben hier ook ontzettend goed geholpen door een verkoopster. Ze kwam met dingen aan die ik vroeg, maar ook met dingen die ik zelf niet gepakt zou hebben, maar bleef daarbij wél binnen mijn aangegeven budget en lette op mijn probleem zones :p .
    Ik ga hier zéker weer heen als ik echt wat sjieks/feestelijks moet hebben!
    Ik ben dol op vintage jurken, met name van succubus- maar bij P&C kun je vanalles gewoon passen- aanraken en dat is toch ook wel heel praktisch!

17. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Goeie tip van p&c! Had ik nog niet aan gedacht, moet zeggen dat dat ook een winkel is waar ik normaal gesproken nooit kom :D
    Fijn meiden! Hier kan ik wat mee :)

Ik denk ook te weten waar new look zit! Bedankt !

18. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.190
    172
    63
    NULL
    NULL
    New Look zit er niet meer :( Tenzij ze inmiddels heropend zijn, maar pas geleden was hij volgens mij echt weg.

Steps is zeker een goede, op de Lijnbaan hebben ze veel jurkjes (ook de limited editions). Steps op de Korte Lijnbaan is eruit volgens mij. Was pasgeleden een outlet geworden, omdat ze gingen sluiten. Maar ik zou toch even langslopen om te kijken of het er nog zit als outlet, wie weet tref je het wel.

P&C hebben ze heeeeel veel jurken haha. Zelf nooit wat gekocht, maar zou me daar best kunnen vermaken :p

Deel Deze Pagina