circusmobiel

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Renate28, Jan 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Hoi, een tijdje geleden was er hier op het forum iemand die vroeg wat nou leuk was als vermaak voor een baby van iets ouder dan 2 maandjes.

Toen vertelde ik over de circusmobiel van mijn kleintje. Was toen moeilijk uitleggen hoe die eruit zag en kan het topic niet meer terugvinden, vandaar dat ik het maar even zo doe.

Ik heb er nu een foto van in mijn album staan. Het is de derde foto. Finn is nu ongeveer 4,5 maand oud en het is nog steeds een supergroot succes!

2. judithteresa

judithteresa Bekend lid

Jul 2, 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    hoi dat was ik:) had idd je tip al opgevolgd:) ik heb nu ook eentje met muziek en rondraaiende dingen, werkt ook goed:) ook al vind ze nu haar handjes toch wel het meest interesante wat er is:)

wat een lekker ondeugend koppie heeft die kleine van jou! is die ook net 4.5 maanden?wat kijkt hij wijs!

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    O! Hoi! Ik ben blij dat je er eentje gevonden hebt! Jouw kleintje mag er ook wezen hoor. Ik zat net even in je album te spieken. Wat een lachebekje.

Die kleine van mij is inderdaad nu ongeveer 4,5 maand oud en heeft sinds gisteren ontdekt dat hij naast 2 handjes , ook 2 voetjes heeft! Zo leuk! Hij zit er de hele tijd naar te kijken en probeert ze soms te pakken (wat nog niet altijd lukt).

4. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    wat een leuke kleintjes, ik moest natuurlijk even kijken... en kan me niet voorstellen dat die kleine van ons ook zo stralend gaat lachen straks.

5. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Vast wel! En dat is zoooooooooo leuk! Dan kan je zelf ook niet meer stoppen met lachen...

6. judithteresa

judithteresa Bekend lid

Jul 2, 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    hehe zeker geweldig die lachjes!ze doet nu steeds haar hoofd omhoog zodat ik haar lekkere smakkerds in het nekje geef, dan giert ze het uit!en dan kijkt ze weer andere kant op zodat ik het weer doe, en stiekem kijken en hoofdje wegdraaien als ik te lang wacht...geweldig!

Share This Page