Had mijn man eindelijk 12,50 bij elkaar gespaard en aangevraagd om het bedrag uit te laten betalen krijgt hij een mailtje dat zijn account geblokkeerd is. Hij zou meerdere accounts hebben. Dat is niet zo. Er staat wel een account onder hetzelfde adres op mijn naam, mijn account dus. ook zijn daarvan dezelfde bankgegevens bekend. Het is namelijk een gezamelijke rekening. er is een mailtje teruggestuurd naar ze met de uitleg. Want mijn man en ik mogen toch wel elk apart een account hebben????
nee dat mag niet, 1 account per huishouden. Eigen schuld dus, volgende keer even de voorwaarden goed lezen.
Mijn man en ik hebben het alle 2 gedaan en ging altijd goed. Ook euroclix hebben we gedaan ging ook goed. En stond gewoon op het dezelfde rekening nummer.
Rustig maar ik vroeg het gewoon. Ik heb de voorwaarden ook niet gelezen moet ik bekennen Maar had ook niet verwacht dat dit niet zou mogen op 1 adres. Vind het best wel raar, omdat het toch om 2 verschillende mensen gaat.
Hier ook alle 2 een account en alle 2 al een keer uitbetaald gekregen.. staat op het zelfde adres en rek.nr..
volgens mij bekijken ze het ook steekproefsgewijs heb ik het idee. Wij hebben dan in deze waarschijnlijk pech gehad. maar had echt niet verwacht dat het niet mocht. jammer dat ze daar dan niet mee komen als we ons inschrijven. nee ze laten je sparen en dan gaan ze erover beginnen.
Wat sneu. Dat hadden ze wel even eerder mogen aangeven. Wel slim van ze om ff te wachten. Pffffff. hebben jullie voor niets op al die reclames geklikt.
ja idd zij krijgen natuurlijk geld voor die advertenties die aangeklikt worden. ja ik had beter moeten lezen maar zij hadden het ook wel eerder aan mogen geven.
Mijn man en ik hebben ook beide een account, allebei al meerdere keren uitbetalingen had,maar idd wel op aparte rekeningnummers.
ik heb de voorwaarden er maar eens bijgepakt en ze spreken zichzelf tegen er staat dit: Indien er meerdere accounts binnen 1 huishouden worden gehanteerd, zal er streng op gecontroleerd worden op het apart beheren van deze accounts. Daarnaast mogen er geen overeenkomsten zijn tussen deze accounts. Indien wij constateren dat deze voorwaarden worden overtreden, zullen wij de accounts blokkeren. Hierin zeggen ze dus dat het mag onder bepaalde voorwaarden waarin ze verder ook niet duidelijk zijn. En dan lees ik verderop dit: Er mag maar één aanmelding per IP-adres plaatsvinden. Overige aanmeldingen via hetzelfde IP-adres of hetzelfde woonadres worden niet beloond. En dan mag het dus opeens niet???? Ik heb een bericht gehad dat het in principe wel mag, maar dat we op dezelfde momenten vaker de mailtjes aanklikten. Dus teruggestuurd dat er wel eens een mailtje aangeklikt word door elkaar (maar daardoor kost het niet minder moeite) en dat ik het heel oneerlijk vind dat ze het nu opeens melden nu ze uit moeten betalen en dat zij dus nu wel geld hebben verdiend aan het feit dat mijn man wel op die advertenties geklikt heeft.
Ik ga me ook ff aanmelden daarvoor. Ik maak alleen wel ff een apart emailadres daarvoor aan. Wil niet al die 'spam' op mijn normale emailadres.
Waardevol, heel slim om apart emailadres aan te maken. En klik 1x per week tegenwoordig verlopen veel mailtjes. Toevallig had ik het gelezen dat het maar 1x adres mag.... heb klik verslaving gehad en heb meerdere mail accounts, maar dat mocht niet en stond te veel op om het te risceren.
Haha ja hoor, ik heb al tegen mijn man gezegd dat hij dan niet een account mag aanmaken. Ik heb net al Bingo gedaan, een memory-spelletje, een enquete ingevuld en een beetje rondgekeken. Nog geen parels verdiend. Ik vond die memory maar moeilijk. @ Daphne78, ik doe mijn best om er sowieso 1x in de week op te kijken.
dit heb ik een tijdje geleden ook gehad. werd de account van mn man verwijderd met de reden dat we meerdere accounts hadden. dus ik een mail terug gestuurd dat er 1 voor mij was en 1 voor mn man. kreeg ik terug dat ze hadden gecheckt wanneer er is geklikt op de mails en die waren opvallend snel achter elkaar. blijkbaar kan dat bij hun niet. scheelt dat hij op de computer zijn mails kijkt en ik op mn laptop. (meestal) dus als ik erover begon dan keek hij ook effies zijn mails na. maar goed. niks meer van gehoord en het geld konden we naa fluiten. alle moeite voor niks.