ik kan nu echt janken

Discussion in 'De lounge' started by dkh, Sep 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dkh

dkh Actief lid

Nov 18, 2010
    479
    0
    16
    Mijn zoontje heeft een week terug mijn mobiel met zijn flesje bewerkt. Resultaat scherm kapot. Maar hij deed het nog.
    En heb vanmiddag op mijn mobiel gestaan, en nu is die toch echt kapot.
    Ik had van mijn broertje zijn oude iphone 4 gekregen 3 maanden terug. Maar die was niet simlock vrij. (De iphone komt uit engeland)
    Ik was er zo blij mee, gebruikte hem echt inplaats van onze pc voor alles zowat.
    En zonet hem in mijn instellingen gewijzigd naar fabrieksintellingen.
    Nu kan ik er niet meer opkomen:(
    Hij vraagt om de simkaart die bij de iphone geleverd was.
    En weet echt niet wat voor een simkaart erin heeft gezeten.

Voel me nu zo klote, heb heel veel filmpjes en foto´s van onze zoontje erop.
    Vooral zijn 1e stapjes heb ik erop gefilmd.
    Zijn 1e ontmoeting met mijn schoon familie(opa oma enz..)

Heb er echt geen geld voor om hem simlock vrij te maken.
    Wou hem zelfs verkopen, maar dat kan nu niet meer.
    want heb er zoveel op staan, wil hem dus niet meer weg doen.

Wie weet wat nu moet doen?

2. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ff langs de telefoonzaak gaan doen ze hier gratis ff nakijken en anders misschien aan de computer aansluiten misschien dat dat helpt

3. dkh

dkh Actief lid

Nov 18, 2010
    479
    0
    16
    #3 dkh, Sep 19, 2012
    Last edited: Sep 19, 2012
    Owjah op de pc aansluiten.
    Hopen dat het helpt

Helpt dus niet:(

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Niet geschoten is altijd mis :)

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Wat een gepruts allemaal. Er zit toch niks anders op dan naar de winkel te gaan en het ding na te laten kijken. Heb je ook geen back-up van de foto's en filmpjes dus? Zo duur hoeft het trouwens niet te zijn, met een beetje mazzel ben je met Eur 50-, klaar. Succes! :)

6. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    50 euro.. dat zou ik uiteindelijk wel over hebben voor die dierbare momenten.. maarja ik kan uiteraard niet in je portemonnee kijken ;) Succes, hopelijk vind je een oplossing! :)

7. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Simlock vrij maken kost hier 10 euro.
    Als je daarmee al je foto's terug hebt..

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja als je hem terug gezet hebt naar de fabrieksinstellingen weet ik niet of je fotoos/filmpjes er überhaupt nog wel op staan.

Heb je hem gebackupt? Naar iCloud bij voorkeur.
    (vraag het je broertje even anders...)

Maar ik snap oprecht niet hoe je zoontje het met z'n fles voor elkaar krijgt dat scherm stuk te krijgen... Dat is van gehard glas?
    En er dan ook nog op gaan staan... Ik ben niet heel voorzichtig tot frustratie van manlief... Maar als ik zo met m'n telefoon zou omgaan... Dan hadden we echt bonje in huis.
    Niet dat je wat hebt aan mijn preek... Maargoed.
    Eerst controleren of je een Backup hebt dus.

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Oh en die sim dus als hij die nog heeft.

10. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Ik denk dat als je hard en goed slaat op de goeie plek t vast lukt haha
    Ik heb m 1 keer laten vallen niet eens echt hoog ofzo en pats scherm in heeeeeel veel stukjes:)

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Als hij weer terug naar fabrieks instellingen gaat ben je helaas alles kwijt en is niet meer terug te halen. Dit is een optie om heel simpel je telefoon leeg te maken hij verkoop en je bent dan al je gegevens kwijt en hij is weer helemaal schoon/leeg wat hij was toen hij ooit gekocht werd. Heb zelf ook de iPhone 4. Heb hem al tig keer laten vallen zelfs op beton en hij is nog heel dus jou zoontje is de Hulk denk ik. Simlock vrij maken is 10 euro bij een gsm shopje dus dat is wel te doen toch. Kun je dit echt nergens op bezuinigen? Succes

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

als je de iphone hebt gereset naar fabrieksinstellingen zijn sowieso je foto's/filmpjes eraf

je kunt de iphone na 2 jaar gratis simlockvrij laten maken en anders tegen betaling bij een provider naar keuze.

synchroniseer je hem altijd met itunes? anders kun je een reservekopie van enkele dagen eerder terugzetten..

13. Akoya

Akoya Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    2,744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een Iphone4S, vanochtend nog niks aan de hand, haal ik hem net uit mijn handtas; scherm kapot..

Is al eens eerder kapot gegaan, per ongeluk laten vallen toen. Die schermpjes zijn echt heel gevoelig.

TS: telefoon omgezet naar fabrieksinstellingen? Dan ben je echt alles kwijt...

14. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    zit er in de iphone geen geheugenkaartje? ansers die eruit halen en in een anderre telefoon doen, normaal gesproken slaan fotos en zo zich op op die kaart, ma heb geen verstand van iphones dus weet niet of er uberhaubt een kaartje in zit..

15. Akoya

Akoya Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    2,744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je krijg een soort van pincet/paperclip-achtig iets bij je Iphone, daarmee kan je dat pinnetje in de zijkant van je telefoon steken en dan schiet er een geheugenkaartje uit.

16. Akoya

Akoya Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    2,744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfwhaaaahaha, nee joh, das geen geheugenkaart... maar daar zit je sim in.

17. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    kun je wel lachen maar in de meeste telefoons zit wel een geheugenkaartje hoor

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

in alle apple producten niet helaas

die zijn weer zo ''slim'' om dan een 16/32/64 GB model uit te brengen die per aantal GB's takkeduur worden, zo ook met de ipad, ipod touch, etc :(

19. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    tja, als je apple wilt, dan wil je apple he :D

20. Akoya

Akoya Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    2,744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daar lach ik om ja..

..omdat het zo vanzelfsprekend is dat dat er wel in zit (geheugenkaart) en juist in de Iphone niet.

Share This Page