citalopram slikken en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door martjemar, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martjemar

martjemar Actief lid

11 mrt 2007
    150
    0
    0
    Brabant
    Hoi allemaal.

IK zit echt te piekeren. Ik slik nammelijk citalopram. En probeer zwanger te worden. Ben ooit gestopt maar omdat het niet goed ging ben ik weer begonnen. Nu zal ik binnenkort ook nog hormonen moeten gaan slikken omdat een natuurlijke zwangerschap uitgesloten is bij ons.

wie heeft er ervaring mee met citalopram en hormonen slikken

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Martjemar,

Ik geen geen idee eigenlijk. Maar Citalopram is toch ook voor depressie, rusteloosheid etc?

Want als het goed ik vervangen ze dat medicijn dan voor een ander die wel met hormonen gaat. Volgens mij heb ik dat vaker gehoord.

Iniedergeval heel veel succes.

Groetjes,
    Elvira

3. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    hoi,

Ik slik ook citalopram mij is altijd verteld als je zwanger wilt worden het moet melden bij de ha en dat ze dan een dergelijk soort medicijn voorschrijven.
    Ik heb in oktober een miskraam gehad maar ik wist niet dat ik zwanger was zou 6 weken zwanger zijn geweest toen.
    Nu ga ik denk ik toch een vervangend iets voor citalopram vragen als ik echt zwanger wil worden

succes

4. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Hoi Hoi,
    Denk dat je voor deze vraag toch echt het beste naar je behandelend arts kan gaan, gewoon voor alle zekerheid.
    Verder neem ik aan dat je die hormonen ook van een arts krijgt dus kun je het ook bij hem/ haar voorleggen.
    Suces ermee!

Deel Deze Pagina