Hallo Meiden Ik heb net met zoeken geklikt op veel en vaak plassen Helaas werd ik er niet veel wijzer van Ik heb een vraag, Ik ben 13 dec gestopt met de pil 17 dec mn pilongi gehad en zit nu op dag 25 van mijn cyclus (weet niet van hoelang dus) Sinds ruim een week moet ik echt elk uur elke 1.5 uur naar de wc om te plassen Normaal was dat 1 a 2x per dag Ik wordt hier gek van hahahaha Ik herken dit ook niet van mijzelf Ook heb ik het de hele dag ijskoud, terwijl de verwarming op 23 staat Heb jij dat ook ? En zo ja, ben je zwanger ? of zit je tegen je ongi aan of iets ? Ik heb wel een hele opgezette buik en steeds steken in mijn lies en krampjes in mijn buik Herken je dit ? Doe je verhaal ! Thnxxx
Hey meid ik herken dit wel en was inderdaad zwanger! Maar ik wil je geen valse hoop geven, heb ook veel verhalen gehoord van dames met hetzelfde die niet zwanger bleken... Dat vele plassen had ik trouwens altijd vaak voor mijn NOD. Hopelijk is het voor jou een goed teken!
hey meis Bedankt voor je reactie, Ik weet het ook niet hoor Maar omdat ik dus niet weet hoe mijn cyclus is en zal worden (of niet) Maar het valt me gewoon op dat ik ieder uur gewoon echt moet plassen terwijl ik dat echt nooit had. Ook het koude zit met een dikke trui en vest aan en nog heb ik t koud en ijskoude vingers Heel appart Maar ik wacht nog geduldig even een paar dagen af, maar iig super bedankt
Het kan goed zijn, het klinkt mij wel bekend in de oren allemaal in ieder geval! Ik help het je hopen!
Overdag drink ik veel, dan moet ik sowieso veel plassen. Maar s'avonds drink ik bijna niks, toch moet ik zeker wel 4s a 5x uit bed om te gaan plassen, en meestal is het maar piepklein beetje. Ik zou pas eind volgende week ongesteld moeten worden, dus ben benieuwd.
hai twigger82 ik ben zelf 10 december gestop, en heb net als jij veel last van plassen ik ga veel te veel. ik heb ook last van krampen en stekjes. nu is als mij cyclus goed is moet ik vandaag of morgen ongi worden. ik weet ook niet of het ontpillen is of misschien een zwangerschap.
hay hay, ik was al eerder in een ander topic, maar ook ik heb hier last van. heb 20 december voor het laatst de pil geslikt en ben daarna keurig 24 december ongi geworden. en had 6 januari na het plassen doorzichtig slijm aan het toiletpapier zitten(volgens mij een eisprong netjes 14 dagen na mijn eerste ongi dag) 2 dagen ervoor s'avonds geklust met mijn vriend (volgens de berekeningen een vruchtbare dag, als mijn cyclus 28 dagen zou duren) daarna heb ik 2 dagen last gehad van steekjes in mijn buik en veel plassen. de steekjes zijn nu zo goed als over , maar het vele plassen blijft. ook ik weet niet wat dit is.
Ook ik heb hier last van, erg vervelend, vooral op het werk! grrr heb m'n NOD de 17e en ben sinds Oktober gestopt met de pil. Afwachten maar weer..
hoi allemaal Ik heb dezelfde klachten ook! Ik ben zelf 21 oktober gestopt met de pil en hoop dat het deze maand eindelijk raak is. ik moet veel plassen, heb ook kramp en steekjes aan beide kanten in m,n buik, gevoelige tepels, maar ook soms hoofdpijn en misselijk. maandag is mijn NOD dag ,laten we hopen dat het ook zo blijft . Heel veel succes meiden groetjes eveline
hoi allemaal Ik heb dezelfde klachten ook! Ik ben zelf 21 oktober gestopt met de pil en hoop dat het deze maand eindelijk raak is. ik moet veel plassen, heb ook kramp en steekjes aan beide kanten in m,n buik, gevoelige tepels, maar ook soms hoofdpijn en misselijk. maandag is mijn NOD dag ,laten we hopen dat het ook zo blijft . Heel veel succes meiden groetjes eveline
nou er zitten er gelukkig meer in hetzelfde schuitje mijn nod is volgens de berekeningen op 20 januari, dus voor mij ook maar ff afwachten. zou leuk zijn als we elkaar op de hoogt houden
Hey meiden Nou erg spannend allemaal Ik ga als ik op de 30e dag zit maar een testje doen over 5 dagen dus. Ik zal jullie zeker in de gaten houden en jullie op de hoogste brengen Jullie ook he
hey meiden, moet ook altijd veel plassen. maar dat heeft bij mij niets te maken met zwanger zijn of niet. Moet er elke nacht min. 2 keer uit en ook overdag heel vaak. heel irritant! nu hoor je altijd dat je als je zwanger bent, vaak moet plassen. nou hoop ik toch niet dat het bij mij dan nog vaker wordt dan kan ik wel op de wc bijven zitten
Hey juffie Das wel erg vervelend ja Ik heb daar nooit last van dat ik er snachts uit moet En smorgens als ik opsta (stond) dan kon ik eerst ff koffie pakken voordat ik heel nodig moest plassen maar nu is dat wel anders, elke 1,5 uur plassen savonds om 12 uur nog een keer en smorgens als ik wakker ben moet ik rennen hahahaah
Hai.. nou ik had die symptomen ook hoor.. Koud echt niet normaal! Kachel op 21.5 maar koud dat ik het heb! En plassen.. niet normaal.. ook donkere plas.. en me borsten voelen anders.. vanochtend heb ik een test gedaan en wat blijkt? Ik ben zwanger! En dat had ik niet verwacht hoor.. ik ben pas 30 nov gestopt met de pil.. dus zat echt te wachten op de ongesteldheid.. maar dat hoeft nu niet meer! Ik hoop voor jullie dat het ook zo is! Sinjo
Hey Sinjo Van harte gefeliciteerd meis Dit is super om te lezen. Geniet ervan Hoelang duurde het voordat je eerste menstruatie opgang kwam ?
Nee geen gevoel van veel lucht maar wel een opgezette buik kan natuurlijk zijn dat de menstruatie eraankomt want dat had ik normaal ook met de pil maar zo opgezet als nu heb ik t nog niet gehad, maar miss omdat dit een échte'menstruatie word ik heb ook wel steken in mn buik en krampjes