Zoals de topic-titel al zegt; hoe lang doe je met dit ding? En is ie echt zo handig in gebruik? (is het dus een aanrader of niet?) Heb helaas niemand in de omgeving die hem heeft, dus kan hem niet lenen of uitproberen.. Loont het om hem nieuw te kopen, of is tweede hands beter ivm kort gebruik ?
Ik heb de shelter nieuw gekocht voor mijn zoontje (nu 4 maanden) en vindt dit echt een super aankoop. Na de geboorte gelijk in gebruik genomen en gebruik deze nog dagelijks. Om hem lekker in te wikkelen in de wandelwagen bak als extra dekentje als speelkleed op de grond en in de box. Ik heb de shelter al redelijk vaak gewassen en hij blijft mooi van stof(heb zeld de katoenen versie) en kleur. Al met al is dit voor mij geen miskoop geweest.
hoi ik heb hem ook gekocht en mijn zoontje is nu een maand oud, maar heb hem nog niet gebruikt. als draagzak vind ik hem niet heel fijn, toch een redelijk zwaar gewicht over een schouder. ik zal hem als het kouder is wel gaan gebruiken voor in de maxicosi als toedekking want de mijne is de fleece dus is erg warm groetjes
Zal dan eerder voor de wrapper gaan is veel handiger en langer bruikbaar. Lees niet veel goeds over de shelter (als draagzak dan).
Denk dat jij ook de wrapper bedoelt of niet? De Shelter is de draagdoek...daar heb ik zelf geen ervaring mee, ik wilde hem heeeeeeeeeeeeeeel graag..maar mn man vond het eng...
De Shelter hebben wij alleen in de koude maanden gebruikt in de maxicosi. Maar als draagzak is het echt een onding, daar zou ik 'm zeker niet voor kopen. Voor in de maxicosi issie wel fijn (vind ik dan), maar dan kan je idd misschien beter voor iets anders gaan.
Oeps, ik bedoelde inderdaad de wrapper! Had de shelter ook maar dat vond ik echt een onding, kleine man lag er niet lekker in en in de maxi-cosi zijn er andere handigere producten voor te krijgen.
Ik vond 'm geweldig voor in de Maxi Cosi, maar als draagzak was het niets........ Je hebt tegenwoordig ook hele handige omslagdoeken speciaal voor buiten in de Maxi Cosi. Daar zitten ook gaten in voor de gordel en je vouwt het dekentje dan zo dicht... ik denk dat dat net zo handig is. Makkelijk aan de Shelter is dat ie warm genoeg is om zelfs in de winter geen jasje aan te doen bij de kleine.
Ohhh dacht echt dat het een aanrader was!! Had een beetje gedacht als ik ff boodschappen ga doen, zo de kleine vanuit de cosi om mn schouder, boodschappen doen, en terug in de cosi.. of even snel naar de bakker hier om de hoek, of de hond even uitlaten.. maar das dus niks?
Dat dacht ik ook , maar inderdaad als draagzak is het niets. Maar dan nog vind ik het wel een aanrader voor in de maxi cosi. Echter, zijn er tegenwoordig weer andere 'omslagdoeken' voor de maxi cosi, die waarschijnlijk een stuk goedkoper zijn.
Je kan ze wel makkelijk uit de maxicosi tillen aan de draaggordels Dan hoef je niet je handen eronder te wurmen. Ik vond hem dus ideaal.