citipiti06 begint met IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door citipiti06, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel succes morgen ;)
    van de hormonen krijg ik wel stemmingswisselingen
    maar ach die horen erbij he

2. citipiti06

28 okt 2008
    38
    0
    0
    je heb helemaal gelijk caruli

3. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey meid, succes vandaag! Ja ik werd erg emo van de spuiten.....de ene dag meer als de andere

Liefs Nikkie

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    duim duim duim

5. citipiti06

28 okt 2008
    38
    0
    0
    dr ........ heeft ons alles goed uitgelegd over de ivf en ik moet vanaf 14 dec beginnen met decapytel te spuiten elke dag eentje.
    verder hadden we het over de embro's gehad.of we 1 of 2 terugplaatsing wouden.we hadden erover nagedacht maar we wisten het niet zo goed.we hadden het besproken met de dr en hij zei 1 is genoeg want je bent jong en bij je man is alles ook goed.wij gingen er mee akkoord.nou en verder moest ik bellen als ik ong zou worden voor een uitgangsecho

het is echt een spannende tijd voor ons!maar ja dat gevoel zal de meeste wel weten he(helaas)

hopen maar dat het de 1ste keer raak is:D

en ik wil iedereen hier BEDANKEN voor de steun die ik van iedereen krijg.

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wat spannend zeg, fijn dat je snel kan beginnen, vanavond heb ik gesprek, hopelijk kan ik een week later beginnen, lopen we nog een beetje gelijk op :)

7. citipiti06

28 okt 2008
    38
    0
    0
    linda ik hoop voor jou dat je ook zo snel mogelijk kan beginnen.kunnen we ons arvaringen delen :D

8. citipiti06

28 okt 2008
    38
    0
    0
    ik voel me vandaag echt niet goed :cry: :cry:
    wil gewoon heletijd janken,maar ik weet niet zelf niet waarom....

er spookt alles door mijn hoofd.
    ik heb gevoel dat de 1ste ivf niet gaat lukken ,wel bij de 2de of 3de,maar dan denk ik ach nee kan niet,als ik zwanger zou kunnen raken was ik dat allang geworden :confused:

er is gewoon geen oorzaak bij ons gevonden voor geen zwangerschap,aan de ene kant fijn maar aan de andere kant had ik graag een oorzaak gehad.dan wist ik teminste WAAROM ik niet zwanger raakte.er moet toch gewoon iet zijn waarom ik niet zwanger raak?
    ik voel me minder vrouw,en soms word ik boos op me zelf als ik na mijn man kijk en denk waarom kan ik jou geen kind geven terwijl andere vrouwen dat wel kunnen.spanningen zitten erg hoog op bij mij,en ik moet pas zondag met decapeptyl beginnen.ik hoop niet dat ik daardoor ook nog eens EMO word.
    dames sorry voor mijn gezaag

9. citipiti06

28 okt 2008
    38
    0
    0
  10. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohh meid, probeer positief te denken. Helaas gaat niet alles zoals je verwacht. Helaas moeten wij extra moeite doen voor een baby en andere niet. En vergeet niet dat ook weer andere mensen voor andere dingen moeite moeten doen terwijl wij dat weer niet hebben.. Zo is het leven eenmaal..

Garantie heb je niet, maar geef de hoop absoluut niet op. Want daar is het veels te vroeg voor. En zeker omdat bij jullie alles goed is, heb je altijd nog kans op een spontane zwangerschap ;)

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Een hele dikke knuffel, soms zakt je de moed zo in de schoenen, misschien gaat het wel nooit lukken denk je dan! Na mijn 1e ivf heb ik zo ontzettend in een dip gezeten, nu de 2e dichterbij komt gaat het weer beter maar ik ben heel bang en heb gewoon geen zin in die teleurstelling straks weer. Hou je taai meid, het KAN gewoon dat het raak is dus daar gaan we voor, de moed mag je soms verliezen maar probeer altijd hoop te houden!

12. citipiti06

28 okt 2008
    38
    0
    0
    enise en linda bedank voor jullie lieve woorden,het heeft me goed gedaan.ik voel me stukken beter na die dag.

we komen net van geertgen en ik had normaal een uitgangsecho maar die is er niet van gekomen omdat mijn punctie op de feestdagen valt en moeilijk is met die dagen daaom is het uitgesteld op 24 december en waarschijnlijk de eerste week van januari heb ik mijn punctie..

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje spannend zeg, best snel al he (ons kan het niet snel genoeg gaan!) dus je gaat vanaf de kerst waarschijnlijk spuiten, spannend zeg (dat was 2x hihi)!

Nogmaals hug, wat ik altijd zeg vlak voor een behandeling, een kindje kan wel eens heel dichtbij zijn!

Deel Deze Pagina