Hallo iedereen, De juf van mijn dochter in groep 2 gaat met zwangerschapsverlof. Heeft iemand een leuk idee voor een kleine attentie?
Doet de klas niet iets gezamenlijks? Wij hebben een keer als klassenmoeders een bon gegeven geloof ik en daarnaast een hele mand waar iedereen een klein kadootje voor de baby in deed: een speentje, knuffeltje, slabbetje dat soort dingen. Was heel feestelijk!
Ik zou evt een kaartje doen. Een cadeautje vind ik meer iets voor als de baby er is. En dan een gezamenlijk cadeau van de groep inderdaad.
Nee, hier niets gezamelijk. Ook geen klassen moeder. Denk ook aan iets kleins hoor. Misschien dochter maar wat laten knutselen. En een cadeau kopen als de baby er is zoals iemand ook reageerde.
Hier vorig jaar een juf die zwanger was. Toen ze in de klas vertelde dat ze zwanger was, hebben we een klein knuffeltje voor de baby gegeven. Toen ze met verlof ging een klein mandje met dingen voor de juf, buikcreme chocolade en een maskertje. Maar het was voor ons ook een hele speciale juf, ze heeft veel voor mijn dochter gedaan!
Onze juf gaat volgende week met verlof (helaas). Wij hebben met alle ouders een amazon bon cadeau gedaan. Kan ze zelf wat leuks voor de baby kopen. Verder stuur ik na de geboorte zelf ook nog even een kaartje en knuffeltje ofzo.