Mijn middelste is bijna jarig en geobsedeerd door pretparken en achtbanen. Hij kan je van iedere achtbaan in Europa noemen wie de fabrikant is . Ik ben op zoek naar leuke, originele cadeautips binnen dit thema. Vrijkaartjes voor een pretpark is natuurlijk duidelijk, en er staan hier ook al een paar knex-achtbanen. Maar verder kom ik eigenlijk niet. Heeft iemand nog leuke tips (boeken, kleding, speelgoed, enzv)? edit: Rollercoaster Tycoon en Planet coaster heeft hij al!
- Misschien zou je een pretpark kunnen bellen/mailen met de vraag of hij een keertje achter de schermen mee mag kijken? Geen idee of zoiets uberhaupt mag hoor met het oog op veiligheidsrichtlijnen.. - Het boek 'Hoe ontwerp je de beste achtbaan?' - Mens erger je niet achtbaan - Het groot pretparken bordspel (Marktplaats) - Er is een pretpark van Lego Friends - Thinkfun rollercoaster challenge bordspel - Modelbouw, bv Faller achtbaan - Trui/shirt/broodbakje/rugzak/... laten bedrukken met de afbeelding van een achtbaan - Sokken (https://www.etsy.com/nl/listing/1079576755/achtbaan-sokken-motief-sokken-blauwe?gpla=1&gao=1&&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=shopping_nl_du_nl_-clothing-unisex_adult_clothing&utm_custom1=_k_Cj0KCQiA6NOPBhCPARIsAHAy2zAbeD8Oi2oxjNCW4Pa3SmpEXAbSAe6pWCeTg0hWxvqvqrgVRGArcB4aAqtIEALw_wcB_k_&utm_content=go_13699944168_124955764220_530541836360_pla-298745887860_m__1079576755nlnl_498930437&utm_custom2=13699944168&gclid=Cj0KCQiA6NOPBhCPARIsAHAy2zAbeD8Oi2oxjNCW4Pa3SmpEXAbSAe6pWCeTg0hWxvqvqrgVRGArcB4aAqtIEALw_wcB) - Iets van pretparkwinkel.nl (ik heb niet naar reviews van deze webshop gekeken)
Het zal voor volgend jaar zijn denk ik... maar The Game Master komt dit jaar met een achtbaanspel Adventureland. Ik heb het laatsts mogrn testen en het is echt een leuk spel. Je zou ook eens een pretpark kunnen aanschrijven of het mogelijk is om een kijkje achter de schermen te nemen met je zoon?
Mijn man heeft het boek rollercoaster giants van Frank JM Romijn. Staan heel veel rollercoasters met informatie in
Ik heb ooit eens in een winkeltje een houten mini achtbaantje gezien die je zelf in elkaar moet zetten. Ik ga eens zoeken of ik nog weet hoe het heet.
Helaas tekst weg. Poging 2. Deze is super leuk. Het is een smart game en loopt op in moeilijkheid. Het karretje roetst ook echt naar beneden https://www.bol.com/nl/nl/p/thinkfun-roller-coaster-challenge-breinbreker/9200000083927429/
ja : LEGO Creator Piratenachtbaan - 31084 | bol.com edit, hier is hij goedkoper, scheelt 20 euro : LEGO Piraten achtbaan 31084 Creator 3-in-1 – 2TTOYS
Een goedkope VR bril waar je telefoon in kan en dan 3d filmpjes van achtbanen bekijken. Is hier een groot succes