Pannekoekkenbakker!

Discussie in 'De lounge' gestart door FmT, 7 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ik moet het hier toch even kwijt!

In onze vakantie op centerparcs dachten we gezellig te gaan eten bij de pannenkoekenbakker in PLASMOLEN. (niet den tol maar de echte pannenkoekbakker).

Eenmaal daar ons hoofdgerecht vergeten, absoluut geen probleem we zijn gezellig op uitje.
    Komt die pannenkoek de kok aan zet hij toch zo een heet bord op de hand van mijn dochter (ze zat op schoot haar melk te drinken). Door mijn snelle reageren direct haar hand in een glas spa blauw geduwd maar toen was het al krijsen. Kok liep ook gewoon weg zonder dat hij even vroeg of het ging of zijn excuses aanbood.

Leidendgevende waren er niet, die pannenkoek was natuurlijk koud en de honger was ver weg want je schrikt jezelf rot en ja mijn meisje moest gekalmeerd worden. Dus afrekenen, ook die pannekoek? en wegwezen daar. Eenmaal terug toch nog even een email gestuurd dat het me verbaasde dat niemand zijn excuses aanbood maar ook daar krijg ik geen reactie op.

Met mijn dochter gaat alles goed nu, we zijn langs de EHBO gegaan waar er verkoelend verbandgaas opgelegd is. Bij deze wil ik gewoon dit bedrijf even op de kaart zetten dat de service erg SLECHT is.

Zo ben blij dat ik het kwijt ben!

2. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Nou nou, niet echt lekker allemaal zeg, je arme kind ook, je zou verwachten dat ze daar toch een beetje kindvriendelijk zouden zijn ;). En heel vervelend dat je niet eens netjes te woord bent gestaan, ook achteraf, per mail.

Ken die tent niet, dus kan ook niet zeggen of de service normaal misschien wel beter is.

3. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Misschien een idee voor radar of kassa (weet even niet meer welk van de twee programma's? Daar kun je toch een 'koude douche-troffee' uit laten delen? Lijkt me een zeer geschikte kandidaat in elk geval... Slecht zeg! Fijn dat het nu goed gaat met je dochtertje!

4. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @ago ik heb daarstraks zeker een koude douche bij Radar ingezonden. Die pannenkoek ook een email gestuurd dat ik zeer teleurgesteld ben en het enige wat ik verwachte was een excuus nou als dat er niet eens vanaf kan.

Het ging me ook niet om het feit dat we die pannekoek moesten betalen anders had ik dat direct wel kenbaar gemaakt maar gewoon een simpele excuus, zo jammer.

5. Dana

Dana Niet meer actief

Oh ik ben dan echt zo'n mama die achter zo'n ober aanloopt om verhaal te halen en anders mijn man wel! Ik was er niet zomaar zonder het erover te hebben vertrokken.

6. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    En anders wij niet!
    Vindt dit écht niet kunnen zeg... Goed van je koude-douche!

7. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Mijn vriend wilde die pannekoek in zijn strot duwen, maar dan had ik op het politiebureau gezeten, die heeft zich voor onze dochter koel gehouden. Maar ik begrijp je reactie helemaal.

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Wij wonen er een dorp vandaan en zijn er al regelmatig gaan eten. De laatste keer werden de pannenkoeken van onze tweeling bezorgd toen we nog aan het voorgerecht zaten. Met veel pijn en moeite werden ze weer meegenomen. En toen we soep net op hadden kwamen ze tegelijkertijd de kommen ophalen en de pannenkoeken serveren.....Vonden we dus ook niet zo super.

9. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Nou ja zeg. Wat een belabberde service.
    Een pannenkoekenrestaurant zal toch wel vaker kinderen te eten hebben? En er dan zo slecht mee omgaan!

Ben benieuwd of je alsnog een reactie krijgt van het restaurant.

10. tulip

tulip Niet meer actief

jeetje das idd niet zo leuk.

Jammer, want hier zit ook een vestiging van de pannenkoekenbakker en wij hebben daar super ervaringen mee, is dus niet overal zo.

11. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Tulip inderdaad wij ook in Heusden, super service als daar zoiets zou gebeuren weet ik zeker dat het netjes afgehandeld zou worden.
    Ik denk eerlijk gezegd niet dat er een reactie komt.. heb al 2 e-mails verstuurd afgelopen weken.

Zelf heb ik ruim 7 jaar in de horeca gewerkt en ik zou het anders doen in ieder geval.

12. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey muts,
    dit hebbie me helemaal niet verteld! knap zeg dat jullie je zo hebben in kunnen houden!
    Gelukkig is het goed gekomen zeg.

Oh ja en kom snel weer eens op msn ik mis je ;)

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Echt erg. Wat een pannekoek!

FF serieus, ik denk dat jullie heeel erg netjes zijn gebleven...

gaat het wat met je dochtertje?

14. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Nou ja zeg! Heel goed dat je het even meld!

15. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Hihihi ik ds ook.
    En als ik achter die pannenkoek aan loop ziet mijn dochter verder ook niet dat ik lichtelijk uit mijn stekker ga.

Hoop dat je nog wat hoord en anders misschien eens bellen ipv mailen.

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hier ook 2 in de buurt woudrichem en heusden. altijd super daar

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Was asociaal zeg!
    Echt je kan zo een rijtje maken van wat niet klopt:
    - Pannenkoeken dus koud
    - Hoofdgerecht vergeten
    - Lomp uitserveren
    - Geen excuses aanbieden bij het verwonden van een kind
    - Ondanks alle slechte punten tóch alles laten betalen
    - Niet reageren op e-mail en
    - Na meerdere klachten nóg geen excuses!

Verschrikkelijk. Ik hoop dat ie een koude douche krijgt. Misschien ook inzenden naar de Consumentenbond/consumentengids?

Ik denk trouwens, dat ik na het verbranden van het handje per direct opgestaan was en richting EHBO was gegaan. Zonder te betalen.

Met een beetje geluk krijg je in elk geval excuses en een tegoedbon voor je hele gezinnetje bij een (andere) vestiging. Kun je lekker naar Heusden gaan, waar het wél goed is.

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Heb je er terplekke niks van gezegd dan?
    Ik was pislink geworden!
    Ze kunnen toch wel uitkijken waar ze hun spul neerzetten, ze hebben je meisje verbrand.

19. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik kan me voorstellen dat je een keuze moet maken, je zit daar voor een uitje, laat je dat helemaal verpesten door slechte service....

Ik zou dat wel doen overigens. Slecht misschien, maar mijn man en ik zijn echte horeca mensen. Als ik nu al slecht bediend wordt zeg ik daar echt iets van, zo nodig direct, als t echt erg is. Ik kan ook na het voorgerecht opstaan afrekenen en gaan, is al eens gebeurd. (tussen de muizenkeutels gezeten, zo enorm vies restaurant)

www.iens.nl is een recentiepagina voor restaurants. Klacht kan je daar ook kwijt!!

Mijn horeca hart slaat over als ik dit soort dingen hoor!!! Verschrikkelijk!!

20. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje wat een slechte service is dat zeg
    ik had er ook achter aan gegaan maar onwijs knap van je vriend hij zich rustig heeft gehouden
    had ik denk echt niet gekunnen
    ik woon dr niet in de buurt maar als ik er kom dan eh er niet heen
    hopenlijk gaat alles goed met jullie meisje en is ze het een beetje vergeten

Deel Deze Pagina