Ik moet het hier toch even kwijt! In onze vakantie op centerparcs dachten we gezellig te gaan eten bij de pannenkoekenbakker in PLASMOLEN. (niet den tol maar de echte pannenkoekbakker). Eenmaal daar ons hoofdgerecht vergeten, absoluut geen probleem we zijn gezellig op uitje. Komt die pannenkoek de kok aan zet hij toch zo een heet bord op de hand van mijn dochter (ze zat op schoot haar melk te drinken). Door mijn snelle reageren direct haar hand in een glas spa blauw geduwd maar toen was het al krijsen. Kok liep ook gewoon weg zonder dat hij even vroeg of het ging of zijn excuses aanbood. Leidendgevende waren er niet, die pannenkoek was natuurlijk koud en de honger was ver weg want je schrikt jezelf rot en ja mijn meisje moest gekalmeerd worden. Dus afrekenen, ook die pannekoek? en wegwezen daar. Eenmaal terug toch nog even een email gestuurd dat het me verbaasde dat niemand zijn excuses aanbood maar ook daar krijg ik geen reactie op. Met mijn dochter gaat alles goed nu, we zijn langs de EHBO gegaan waar er verkoelend verbandgaas opgelegd is. Bij deze wil ik gewoon dit bedrijf even op de kaart zetten dat de service erg SLECHT is. Zo ben blij dat ik het kwijt ben!
Nou nou, niet echt lekker allemaal zeg, je arme kind ook, je zou verwachten dat ze daar toch een beetje kindvriendelijk zouden zijn . En heel vervelend dat je niet eens netjes te woord bent gestaan, ook achteraf, per mail. Ken die tent niet, dus kan ook niet zeggen of de service normaal misschien wel beter is.
Misschien een idee voor radar of kassa (weet even niet meer welk van de twee programma's? Daar kun je toch een 'koude douche-troffee' uit laten delen? Lijkt me een zeer geschikte kandidaat in elk geval... Slecht zeg! Fijn dat het nu goed gaat met je dochtertje!
@ago ik heb daarstraks zeker een koude douche bij Radar ingezonden. Die pannenkoek ook een email gestuurd dat ik zeer teleurgesteld ben en het enige wat ik verwachte was een excuus nou als dat er niet eens vanaf kan. Het ging me ook niet om het feit dat we die pannekoek moesten betalen anders had ik dat direct wel kenbaar gemaakt maar gewoon een simpele excuus, zo jammer.
Oh ik ben dan echt zo'n mama die achter zo'n ober aanloopt om verhaal te halen en anders mijn man wel! Ik was er niet zomaar zonder het erover te hebben vertrokken.
Mijn vriend wilde die pannekoek in zijn strot duwen, maar dan had ik op het politiebureau gezeten, die heeft zich voor onze dochter koel gehouden. Maar ik begrijp je reactie helemaal.
Wij wonen er een dorp vandaan en zijn er al regelmatig gaan eten. De laatste keer werden de pannenkoeken van onze tweeling bezorgd toen we nog aan het voorgerecht zaten. Met veel pijn en moeite werden ze weer meegenomen. En toen we soep net op hadden kwamen ze tegelijkertijd de kommen ophalen en de pannenkoeken serveren.....Vonden we dus ook niet zo super.
Nou ja zeg. Wat een belabberde service. Een pannenkoekenrestaurant zal toch wel vaker kinderen te eten hebben? En er dan zo slecht mee omgaan! Ben benieuwd of je alsnog een reactie krijgt van het restaurant.
jeetje das idd niet zo leuk. Jammer, want hier zit ook een vestiging van de pannenkoekenbakker en wij hebben daar super ervaringen mee, is dus niet overal zo.
Tulip inderdaad wij ook in Heusden, super service als daar zoiets zou gebeuren weet ik zeker dat het netjes afgehandeld zou worden. Ik denk eerlijk gezegd niet dat er een reactie komt.. heb al 2 e-mails verstuurd afgelopen weken. Zelf heb ik ruim 7 jaar in de horeca gewerkt en ik zou het anders doen in ieder geval.
Heey muts, dit hebbie me helemaal niet verteld! knap zeg dat jullie je zo hebben in kunnen houden! Gelukkig is het goed gekomen zeg. Oh ja en kom snel weer eens op msn ik mis je
Echt erg. Wat een pannekoek! FF serieus, ik denk dat jullie heeel erg netjes zijn gebleven... gaat het wat met je dochtertje?
Hihihi ik ds ook. En als ik achter die pannenkoek aan loop ziet mijn dochter verder ook niet dat ik lichtelijk uit mijn stekker ga. Hoop dat je nog wat hoord en anders misschien eens bellen ipv mailen.
Was asociaal zeg! Echt je kan zo een rijtje maken van wat niet klopt: - Pannenkoeken dus koud - Hoofdgerecht vergeten - Lomp uitserveren - Geen excuses aanbieden bij het verwonden van een kind - Ondanks alle slechte punten tóch alles laten betalen - Niet reageren op e-mail en - Na meerdere klachten nóg geen excuses! Verschrikkelijk. Ik hoop dat ie een koude douche krijgt. Misschien ook inzenden naar de Consumentenbond/consumentengids? Ik denk trouwens, dat ik na het verbranden van het handje per direct opgestaan was en richting EHBO was gegaan. Zonder te betalen. Met een beetje geluk krijg je in elk geval excuses en een tegoedbon voor je hele gezinnetje bij een (andere) vestiging. Kun je lekker naar Heusden gaan, waar het wél goed is.
Heb je er terplekke niks van gezegd dan? Ik was pislink geworden! Ze kunnen toch wel uitkijken waar ze hun spul neerzetten, ze hebben je meisje verbrand.
Ik kan me voorstellen dat je een keuze moet maken, je zit daar voor een uitje, laat je dat helemaal verpesten door slechte service.... Ik zou dat wel doen overigens. Slecht misschien, maar mijn man en ik zijn echte horeca mensen. Als ik nu al slecht bediend wordt zeg ik daar echt iets van, zo nodig direct, als t echt erg is. Ik kan ook na het voorgerecht opstaan afrekenen en gaan, is al eens gebeurd. (tussen de muizenkeutels gezeten, zo enorm vies restaurant) www.iens.nl is een recentiepagina voor restaurants. Klacht kan je daar ook kwijt!! Mijn horeca hart slaat over als ik dit soort dingen hoor!!! Verschrikkelijk!!
jeetje wat een slechte service is dat zeg ik had er ook achter aan gegaan maar onwijs knap van je vriend hij zich rustig heeft gehouden had ik denk echt niet gekunnen ik woon dr niet in de buurt maar als ik er kom dan eh er niet heen hopenlijk gaat alles goed met jullie meisje en is ze het een beetje vergeten