Citroen C1

Discussie in 'De lounge' gestart door Momfulness, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0

2. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien nog een ander alternatief:

Honda Jazz, rijdt ook zuinig met gemak 1 op 18, weegt ook niet gek veel.

Wel heel erg ruim van binnen (net zo'n grote kofferbak als de golf bijv.) en het is een Japanner, dus degelijk en heel waardevast.

Wij hebben er nu eentje sinds 2006 nooit problemen mee gehad helemaal niets en nu ruim 100.000km gelopen. Gaan er sindsdien ook al mee op vakantie, eerst altijd met hond en 2 volwassenen en past prima, zeker door de magic seats (achterbank kan je de zittingen opklappen echt ideaal)

C1 is heel leuk, maar ik denk dat je op een gegeven moment ruimte te kort komt. Wil je echt zo klein zou ik ook kijken naar een fiat panda, zijn net iets groter ook zuinig en wegenbelasting vrij.

Maar hier helemaal honda fan, wel zelf net een clio estate gekocht eerlijk gezegd (honda had geen goed voorstel) Heb nu ook een clio maar een driedeurs en dat is niet handig vandaar ingeruild.

succes met je keuze

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja hier ook een fiat panda in bestelling staan. Net ietsje ruimer. Wegenbelastingvrij. Er zit een 0.9 motor in met turbo. Komt toch op 85pk!!! En ook zuinig omdat het maar een 900 is! Ik kan niet wachten!, nog 4 weken ongeveer.

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    cheverolet spark vind ik zo cute ook!

Deel Deze Pagina