hallo dames Vanmiddag was ik het onkruid t wieden met een leuk muziekje erbij,maar toen viel mijn telefoon op de grond Ik krijg nu geen beeld meer op de telefoon,alleen geluid. Wat dom,maar logisch op harde stenen dat hij kapot is. Wie weet waar je sim lock vrije goedkope telefoon krijgt? Mijn abbonement loopt nog tot november af en het is zonde om niet meer te bellen is 17,50 per maand. groetjes
Bij de meeste telefoonwinkels en ook in de webwinkels die telefoons verkopen, hebben ze ook altijd wel simlock vrije telefoons.
ik had een andere telefoon nog liggen,maar mijn slimme man heeft paar keer de verkeerde pin ingevoert,dus moest ik de puck code in toetsen,maar ik vind het niet,want is een oudere telefoon.
Ik dacht dat je Pukcode verbonden is aan je simkaart en niet aan een toestel, wordt altijd meegeleverd met je simkaart. Wel vervelend van je telefoon! Op internet zijn ook veel simlockvrije telefoons te vinden.
Het hoeft geen simlockvrije te zijn he, als je nog een abb. hebt. Maar je kunt ook een mooie kopen, en dan sim-lockvrrij laten maken.