het hoort niet hier eigenlijk maar hier lezen de meeste het vaakst denk ik. kan iemand mij helpen aan copieen van het kookboek van ah met die kinder recepten erin ik wil zelf fruit/groentehapjes gaan maken. alvast bedankt.
Meid, ik heb dat kookboek, maar het is een hoop werk als je dat allemaal moet gaan kopieren hoor Weet je hoe dik het boek is?
nee weet ik niet haha ik kan het hier niet meer krijgen dus denk vraag het ff is het zo erg dik joh. misschien is er iemand die er een heeft en er vanaf wil?
Ik heb het laatst gekregen als kraamcadeau. Erg leuk! Er staan allemaal hapjes in voor kinderen (vanaf fruit tot groente en toetjes) en er staat precies een leeftijdsaanduiding in welk gerecht ze vanaf hoeveel maanden mogen. Kopieren is idd geen beginnen aan.
Misschien kun je het vinden op marktplaats ofzo? Een heel boek copieëren is erg veel werk idd Of googlen naat recepten voor fruithapjes? Of AH een mail sturen of het boek nog verkrijgbaar is?
het gaat over het boek opperdepop. heb op marktplaats gekeken en daar vragen ze er rond de 10 a 13 euro voor zonder verzend kosten het boek zelf kost 8,99 dacht ik. ah een mail sturen heeft geen zin want die zeggen dat het een eenmalig boek was en ze het niet bij kunnen bestellen. ik ga nog wel eens rond bellen naar andere filiaalen hier misschien ligt er nog een ergens.