Misschien een domme vraag, maar vind t heerlijk om lekker sinaasappels te persen en dan lekker een citroen er door heen of 2.... Is natuurlijk best wel zuur dus mijn vraag of dit wel mag?! Misschien stomme vraag maar dacht er ineens aan.... :
Bedankt voor je snelle reactie! De sinaasappels zijn zeker gezond maar wist t even niet zeker met citroen is toch erg zuur hihi maar zo zie je wat onzekerheid met je doet hihi.... Maar dan ga ik er lekker mee door!Heerlijk!
Lekker joh! Kan gewoon hoor. Ik was voor mijn zwangerschap helemaal verslaafd aan verse jus maar tijdens mijn zwangerschap kon ik het niet verdragen.. helaas... ernstig maagzuur! Geniet er dus lekker van (zolang het kan?)
dat je het binnen krijgt! ik mis mij sjuutje enorm! maar alles gaat 'in de fik' als ik een slok neem haha lekker blijven drinken zolang je er geen last van hebt, super gezond!
haha hier eentje die nog erger is... ik eet citroen zoals manderijnen joh.. niet als sap... hahaha en ik vind het heerlijk! Gek genoeg kreeg ik laatst last van maagzuur en toen vertelde iemand me dat puur citroen met water en ijs kon helpen.. en het hielp echt! heel gek allemaal... Ik was voor de zwangerschap al helemaal weg van citroen met zout... hahaha.. maar nu? het lijkt wel een verslaaaaaaaving!
misschien overbodig om te zeggen: niet meteen je tanden daarna poetsen omdat citroen je tanden zacht maakt. dus als je het vaak eet, even een half uurtje wachten met poetsen. verder lijkt het me supergezond!