hallo allemaal ik heb gisteren gehandbalt een wesdtrijd.. nu heb ik heel veel last bij de zijkant vlak bij mijn vagina dan wel ietsje hoger ik denk dat het m`n bekken zijn .... en heel veel last van mijn buik wete iemand wat het kan zijn ? bedankt alvast xxx
Kan ook gewoon je baarmoeder zijn. Die deed bij mij ook zeer als ik te intensief had gesport, ben rond de 9 weken op een ander programma over gegaan (fitness). Fanatiek handballen zou ik mee stoppen! Ik bedoel; een por in je buik of een val zit in een klein hoekje. Goed luisteren naar je lichaam; pijn is een signaal dat je het rustiger aan moet doen!
ja ik ga nu ook gelijk stoppen ik had zeg maar een soort winterstop en ik dacht even kijken hoe het gaat.. en in de wedstrijd ging alles ook goed maarja daarna maar inderdaad ongeluk zit in een klein hoekje dus stop ik nu ook ... maarja ik maak me nogal druk dan ... heb veel pijn maarja bedankt
klinkt ook wel als bandenpijn. Dit had ik zelf vrij heftig een paar dagen rond de 3 maanden. Dat herinner ik me nog goed, omdat dat precies met oud&nieuw was . En idd, geen risico's nemen met contact-sporten. Ik voetbal zelf, maar ben echt onmiddellijk gestopt, je zou het jezelf nooit vergeven als er wat mis gaat . En daarbij: Doordat alles nu soepeler wordt, verrek je ook sneller wat, dus dat zou ook gewoon erg vervelend zijn. en wat al gezegd is: Een warme kruik of lekker in bad is meestal wel lekker.