Geruststelling gewenst!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liekje81, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.187
    23.268
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik ben vandaag 13 + 4 dagen zwanger en heb nog steeds een zeurderige pijn in mn onderbuik. Net als in de eerste weken, soort van alsof je ongesteld moet worden ofzo. Ik werk als doktersassistente en heb urine even nagekeken en heb geen blaasontsteking. Ik maak me soms best zorgen, of hebben meer meiden dit/of gehad?
    Ik vind het vooral moeilijk dat er 5 weken tussen de afspraken met vk zit. Duurt zooo lang voor je weer een hartje hoort. Ik zie hier in de praktijk natuurlijk soms dat het ook na 12 weken nog misgaat. Kan mezelf echt gek maken met negatieve gedachten. :(

2. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Zelfs ik heb nog wel eens last daarvan. Hoort er allemaal bij :). Waarschijnlijk gewoon de groei van je baarmoeder. Zwanger zijn valt niet mee he hihi. Al die hormonen die alles nog even extra maken. Probeer dus lekker te genieten!

3. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Kan bandenpijn zijn. Daarnaast gebeurt er nu ontzettend veel in je lichaam dus dit soort pijntjes horen er gewoon bij.Zolang je geen bloed verliest is er niets aan de hand.

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik heb daar ook nog last van soms! Bij mijn dochter had ik dit ook!

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.187
    23.268
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dank voor de snelle reacties!
    Ik ben nooit zo'n zeur, maar ja, soms moet je het even kwijt.
    Het gekke vond ik ook dat toen ik de vk belde ze zei: o, dat hoort niet. En toen ik terugbelde dat het geen blaasontsteking was, zei ze dat ik het nog maar gewoon af moet wachten. :(

6. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Dat heb ik ook wel eens gehad in die termijn. ;) En kijk eens... het is goed gegaan. :D
    Al kan ik me goed voorstellen dat je je er toch zorgen om maakt, in het begin heb je zo weinig controles. Als je nou echt heel erg er door gaat stressen, dan moet je gewoon je verloskundige bellen en vragen of je even langs kunt komen. Dat je even het hartje kunt horen kloppen, stress is niet goed voor je kindje.

Deel Deze Pagina