erg geschrokken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sandra1979, 19 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hallo allemaal,
    Krijg net een telefoontje van onze vriend, en ben alleen thuis dus moet ff mijn verhaal kwijt. Ik heb helaas geen makkelijke zwangerschap maar dat valt in het niet als ik dit hoor. Mijn vriendin is 28 weken zwanger en vandaag met spoed opgenomen in utrecht omdat ze een bloeding had die veroorzaakt werd door de plancenta die beneden ligt (?).
    Gelukkig is het bloeden een stuk minder en hopelijk blijft de baby dan ook nog even zitten. Zelf moet ik nog 4 weken, en ik vind dit zo erg voor haar. Nog zo'n lange tijd plat in een ziekenhuis ver van huis en zonder haar dochtertje. Hopelijk stopt het bloeden snel en houd de kleine zich goed.
    bedankt dat ik ff mijn verhaal kon doen.
    groetjes sandra

2. Jeetje wat rot zeg voor je vriendin. Ik snap dat je geschrokken bent. Heel veel sterkte!

3. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik hoop dat het snel beter gaat met je vriendin!

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou bah, dit zijn geen leuke berichten.. Hopelijk gaat het snel beter met haar (en de baby).

Liefs
    Manuela

PS. natuurlijk kun je je verhaal hier doen, daar zijn we toch voor!

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

jeetje dat is inderdaad schrikken. hopenlijk gaat het nog eventjes een tijd goed zodat het kindje goed en wel ter wereld komt.

6. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Wens haar maar sterkte met alles! Jij ook trouwens.. niet al te veel druk om maken hè, je hebt jouw eigen dingen

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Jeetje dat is zeker schrikken... Wens haar maar veel sterkte...

Veel liefs Chantal

8. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Gelukkig positief nieuws vanmiddag. Het bloeden is gestopt. Ze moet voorlopig wel plat blijven liggen. Helaas hebben ze de termijn vanmorgen bijgesteld van 28 weken naar 26,5. Maar voorlopig lijkt het goed te gaan. Ben bezig met een leuk scrapcadeautje voor haar. Het weekend gaan we er even naar toe (als mijn bekken het toelaten, want is een hele rit), maar anders is de kans er dat ik haar voorlopig de eerste weken niet meer zie (zelf hele erge b.i. en moet nog 3 1/2 week).
    groetjes sandra

Deel Deze Pagina