Ik dacht steeds dat ik dat onzin vond, dat ik zelf ook heus wel creatief met een camera kan omgaan en gewoon een vriendin kan vragen, maar ik begin enorm te twijfelen. IK ben ergens wel een beetje bang dat ik er spijt van krijg, en ik heb ook niet een heel professionele camera (wel een heel fijn toestel). En ik ben ook wel een beetje bang dat ik toch al te laat ben en vind het eigenlijk ook veel te duur allemaal... Wie heeft er zelf foto's gemaakt en is bereid iets te delen voor leuke ideetjes en een beetje een beeld van hoe het kan en leuk wordt? Of is het echt iets wat je toch zou aanraden, een professionele fotoshoot?
Hey, wij hebben wel een professionele fotoshoot gedaan en echt geen spijt van gehad. Bij Carola Spijkers - Fotograaf Tilburg - Fotostudio - Trouwreportages erg leuke fotograaf en ook betaalbaar. Zelf hebben we een pakket, zodat er ook nog een aantal keer na de zwangerschap een foto van ons kindje gemaakt wordt. Gr. Sayenna
Met een beetje hulp van je man kan je dit nog best thuis zelf doen, en toch redelijk prof. Deze foto.. Roos | Flickr - Photo Sharing! Is gemaakt met een simpele zwarte achtergrond (waar je ook makkelijk bv een zwarte deken voor kan gebruiken) Een bouwlamp (eerlijk waar!) en goud en zilver karton om ook de andere kant de belichten (weerkaatsen van bouwlamp) samen met een canon Eos 10D + Sigma 150mm F2.8 Het is een beetje spelen met wat je hebt, en er voor zorgen dat je over weg kan met photoshop. Zeker een héél stuk goedkoper als een fotoshoot in een studio. Deze foto is ooit ook geplaatst geweest in een photo magazine met uitleg, omdat ze mensen wilde laten weten dat het ook goedkoop kan. p.s. foto's altijd in raw maken, en natuurlijk!!! Nooit niks over een bouwlamp heen hangen ivb brand) en de camera zo afstellen dat hij met aftellen zelf een foto maakt. Met hulp van bv je man, word het makkelijker gemaakt.
Ik heb het voordeel dat ik zelf fotograaf ben! Dus zelf best wat foto's gemaakt! Maar ook een fotoshoot laten doen door een collega-fotograaf! Het is zo'n bijzondere tijd!! Ik zeg.... doen dus!! Mijn FB pagina is: https://www.facebook.com/Fotoszijnleuk Neem gerust een kijkje
Fotoshoot laten maken door een goede fotograaf!\ zelf kun je het ook doen natuurlijk,maar het geld wat het kost is het meer dan waard. Wij hebben het afgelopen vrijdag laten maken. Hier wat resultaten dan heb je een idee.
Ik heb t niet gedaan bij mn eerste zwangerschap.. En daar heb ik spijt van... Wil t nu wel gaan doen...
Ik ga shooten met m'n zus, want we hebben zelf niet echt de apparatuur en zowel ik als vriendlief kunnen niet zo goed met een camera omgaan Helaas wel pas bij 27 weken omdat dat de laatste keer voor de bevalling is dat ik in Nederland ben, dus ik hoop dat ik in deze paar weekjes nog even flink wat buik bijkweek, anders ziet het er weer zo sneu uit..
Ik heb altijd zelf leuke collages e.d. gemaakt en nu voor de derde keer zwanger en nu ga ik toch mijn droom waarmaken, namelijk een echte fotoshoot (samen met de kindjes natuurlijk) deze hieronder zijn mijn eigen frutsels..
ik heb nog meer voorbeelden op mijn site staan, staan leuk in het fotoboek van de klein in elk geval maar een pro shoot is toch even wat anders..
Ik heb ook een professionele shoot laten doen; zowel van buik (35 weken) als van baby (3 weken). Was ontzettend leuk en uniek om te doen. En ik vond het niet duur: 185 euro voor de 2 shoots plus het leveren van de digitale bestanden van de foto's zodat ik ze zelf kan nabestellen. Ik zou het zo weer doen!