ja het is in principe gewoon paracetamol en dat mag je. Wel uiteraard met mate en je houden aan de aanbevolen hoeveelheid.
Ik meen in de bijsluiter gelezen te hebben dat je moet overleggen met arts? Is voor mij altijd een no-go dan bij zelfzorgmiddelen.
helaas zijn er meerdere bijsluiters van citrosan. De ene staat geen probleem, de ander niet in de laatste 3 maanden, de ander zegt overleggen met arts. Dat overleggen is om zich als fabrikant in te dekken. Heel slim natuurlijk van ze.
Ja daarom twijfelde ik dus ook. Heb maar gewoon een paracetamol genomen en kopje hete thee. En daarna naar bed. De griep zal vanzelf wel weer overgaan... Hoop ik
Citrosan is paracetamol. Met vitamine C. Overleg met arts staat altijd in de bijsluiter van zelfzorgmedicijnen, dus dat zegt nul komma niets.
Mijn vk zei op deze vraag dat ik dat moest overleggen met apotheker... Zo zie je maar, zoveel mensen zoveel meningen
Ja daarom had ik toch maar gebelt. Voor mn zwangerschap nam ik altijd zo'n zakje voor t slapen gaan bij griep. Ben blij dat ik dat vanavond weer kan doen. De griep gaat er niet van weg maar t verlicht wel even wat. Ik ben er helemaal klaar mee, met die griep! Bah!