ja zo word het wel leuk ja weet iemand hoe het zit met de stadsvlag die je moet neerzetten, heb al 2x gedaan en nog voltooi ik mijn opdracht niet. en dan die watermeloenen serie hoe krijg ik die bij elkaar?? en is er ook een manier op een opdracht te cancellen ofzo.........
Watermeloen moet je kopen.............ik doe het niet. En cancelen van een opdracht weet ik niet. Willen jullie mij grondvergunning sturen? En geef even aan wat jullie graag gestuurd willen hebben.
Ik heb ook een rondje grondvergunning gestuurd, en heb ze natuurlijk ook graag terug................Mocht je morgen iets anders willen dan laat het maar weten. Roozjuh, heb ook een aantal bomen bij je gekapt. groetjes sandra
Zo mijn uitbreiding is er weer. Bedankt voor de vergunningen. Nu wil ik graag mijn aquarium voltooien. Hiervoor heb ik nog nodig: 1 helm 1 baksteen 1 contrakt 1 geld inzamelen. Willen jullie mij helpen? groetjes sandra
Wat leuk, er komen er steeds meer bij. Is wel leuker spelen hoor!!!! FF mijn lijstje aanpassen: Ik heb nodig: helm contract baksteen 2 x stadswapen 3 x goud 3 x lint 3x marmer. Hoe verder je komt, hoe meer je moet ontvangen voor je iets kunt voltooien Duik nu snel mijn bedje in, morgen om 7.00 uur beginnen. groetjes sandra
hey meiden, ik lees gezellig met jullie mee, zit nu bijna level 40 en ben echt verslaafd helaas wil ik liever niemand toevoegen om wat meer prive te blijven dus ik lees gewoon gezellig mee, of als jullie ergens niet uit komen of andersom kunnen we elkaar helpen toch
geen bomen meer omkappen aub kwil graag Grondvergunningen kwil meer uitbreiden hahaha. kom beetje ruimte tekort
Ik kan ook wel een paar vrienden gebruiken voor dit spel Begonnen tijdens de vakantie, toen het zo'n slecht weer was. Nu inmiddels verslaafd en mijn vriend ook haha! Ik weet alleen niet hoe ik iemand van jullie kan toevoegen. Kan iemand me daar bij helpen?
cyntje: welkom toevoegen: op de hyve link van de persoon klikken (mijne is Wendy Profiel - hyves.nl) en dan links "Voeg toe als vriend" en dan de beschrijving erbij dat het voor City Life spel is EDIT: kzie dat t je al is gelukt
Ik kan ook wel wat vriendjes gebruiken je kunt me toevoegen op melisjuh30.hyves.nl Ben verslaafd, tot het ongenoegen van mijn mannetje! haha zal direct cadeaus versturen, zodra er nieuwe vrienden bij zijn!
melisjuh, heb je toegevoegd, maar ben er vergeten bij te zetten dat het om city life gaat. Ik heb het volgende nog nodig: 3 x goud 3 x marmer 1 x stadswapen 3 x lint
vraagje! Heb nu opdracht: "Bevoorraad 5x bedrijfsketen van je buren' hoe moet ik dat doen?! Enige wat je bij de bedrijven van je buurtjes kan doen is een bus met mensen sturen.....