volgens mij zijn het de bedrijven die jij bij een ander hebt staan. Wie wil me nog wat cadeautjes sturen? * 1 grondvergunning * goud, * marmer * lint * stadswapen. Ik ga zo een rondje cadeautjes sturen, dus geef maar aan wat je wil hebben.
ah ja dat ga ik dan maar even proberen. ik zal je nu ff marmer sturen kijken of ik je nog in mn mega lange buurtjes lijst kan vinden ik heb nodig voor mijn aquarium: 2x Contract 2x Zegel 1x Geld inzamelen Overig: 6x Grondvergunning
graag en ik kan je ff niet vinden in mn lijst, dus ik zoek nog even goed door haha. snap ook niet waarom ALLE vrienden in die lijst staan, ook de gene die het spel niet eens spelen :s of zijn er gewoon zoveel buurtjes bij mij?
hier nog een verslaafde ik zoek ook nog vrienden, heb er wel wat in mijn lijst staan, maar die spelen niet actief. mijn hyves is: Patricia Profiel - hyves.nl ik zoek ook nog een werknemer voor mij theater
Hou patricia ik zal je straks toevoegen (zit nu op mobiel) Jarno/sandra: wat gek... Ik ga straks voor 4de keer proberen. Stom spel soms ook, ben ook altijd geld enzo kwijt
Is het voor ons allemaal niet makkelijker om gewoon een produkt wat je nodig heb te vragen via city life, ik moet elke keer terug switchen wie wat nodig heb.... tis maar een idee hoor!
ja is opzich wel een idee maar in city life heb ik zo'n beetje mn hele vriendenlijst staan lijkt wel en kan dus niet iedereen vinden om een kado te vragen. maar kga mn best voor je doen heb ik jou al erin staan trouwens? haha
Hey hey, Ik ben ook verslaafd aan dit spelletje... hahah maar helaas spelen niet veel vrienden dit van mij. ( lees 4) Dus ik kan wel wt buurtjes gebruiken. Ne kan jullie helpen met spulletjes te sturen en een baan aan te nemen in jullie politiebureau of de bank. Laat maar horen! Melissa Profiel - hyves.nl Groetjes Lis
Misschien ff een stomme vraag.. maar wat ik dat gebouw waarbij Opening soon staat?? Ik zit in level 20.. misschien moet ik wat m eer geduld hebben